רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?
התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל
מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
איזה כיף שהתחברת
לעמוד הבית
אורח חמ״ל
התחברות
פיד ראשי
צבע אדום
פרסם
תמיכה
תנאי שימוש
מדיניות פרטיות
הנחיות לכתבי חמ״ל
הצהרת נגישות
רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?
התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל
מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
איזה כיף שהתחברת
לעמוד הבית
פוסט
רדיו 103fm
אחותו של ימנו זלקה ז"ל: "הם יותר גרועים מהנוח'בות"
1 תגובות
רונן אליה
צודקת.בכל מילה רק עונש מוות לערסים הארורים האלה💩🖕
נושאים חמים
538
חללי צה"ל
2
בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע
2
מונדיאל 2026
73
צבע_ אדום
595
הדיווחים שלכם
1644
פוליטיקה
884
ספורט
423
טכנולוגיה
256
בידור
צודקת.בכל מילה רק עונש מוות לערסים הארורים האלה💩🖕