אבי הצדיקהם תמיד יש להם תנאים גם לשמאל בארץ יש תנאים מעניין אולי הם גם שונאים את הארץ השמאל המטונ ף הלבקני הקמצ ן הגייי ז
עוד מצבים תנאים החלאות
כל השחקנים יבקשו מקלט מדיני
הם תמיד יש להם תנאים גם לשמאל בארץ יש תנאים מעניין אולי הם גם שונאים את הארץ השמאל המטונ ף הלבקני הקמצ ן הגייי ז
בקיצור רוצים להכניס מחבלים
חצופים.שלא ישתתפו.
שלא ישתתפו מה זה משאאומתן בעיה שלהם
שחא יגיעו עדיף להם חחח
הם יכולים להשאר בבית, לא יחסרו לאיש...
חחח וואיי איזה באסה..
שימותו
תישארו באיראן בלי טובות
גם חמנאי מוזמן?
למה נותנים להם הם מיותרים
חוצפנים צריך לפוצץ אותם