אקוניס בניו יורק: "לא צריכים הכרה, גאים במדינה ובהישגים"
1 תגובות
שלומי איפרגן
עם כול הכבוד. אנחנו לא דמוקרטיה. אם מחוקקים חוק וחבורה של מושחתים אומרים שזה לא סביר בעיניים שמאלניות מושחתות. ומבטלים אותו. משנים כול החלטה של הממשלה ע"י צווים. אז זאת דיקטטורת בג"צ.
עם כול הכבוד. אנחנו לא דמוקרטיה. אם מחוקקים חוק וחבורה של מושחתים אומרים שזה לא סביר בעיניים שמאלניות מושחתות. ומבטלים אותו. משנים כול החלטה של הממשלה ע"י צווים. אז זאת דיקטטורת בג"צ.