בדרך לפיזור הכנסת? הח"כים של דגל התורה בדיון עם הרב לנדו
4 תגובות
יוסי גל
ןאהבת רעך כמוכה זוכרים את זה מהתורה? מה הדם שלכם שווה יותר מהדם של היהודים האחרים בארץ הקודש!זוכרים למה נפל בית המקדש ?אל מלחמת יהןדים
AVI AVI
הרב לנדו אמר: צריך לפעול לפיזור הכנסת בהקדם. המושג 'גוש' אינו קיים מבחינתנו יותר".
AVI AVI
הרב דוב לנדו, המנהיג הרוחני של דגל התורה, אמר לחברי הכנסת של המפלגה כי יש לפעול לפיזור הכנסת. "אין לנו אמון יותר בנתניהו",
רק ביבי לכלא jo
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים
ובממשלה מסרבים לגייס חרדים
ולכן
כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי.
וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע
לכנסת ולראשות המקומית
בלי טריקים ובלי שטיקים
ןאהבת רעך כמוכה זוכרים את זה מהתורה? מה הדם שלכם שווה יותר מהדם של היהודים האחרים בארץ הקודש!זוכרים למה נפל בית המקדש ?אל מלחמת יהןדים
הרב לנדו אמר: צריך לפעול לפיזור הכנסת בהקדם. המושג 'גוש' אינו קיים מבחינתנו יותר".
הרב דוב לנדו, המנהיג הרוחני של דגל התורה, אמר לחברי הכנסת של המפלגה כי יש לפעול לפיזור הכנסת. "אין לנו אמון יותר בנתניהו",
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובממשלה מסרבים לגייס חרדים ולכן כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי. וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע לכנסת ולראשות המקומית בלי טריקים ובלי שטיקים