ברור בוא עובד יום ולילה להעביר את חוק ההשתמטות. בניגוד מוחלט לצורכי הבטן ושיקולי ביטחון לאומי. יש לו לפחות 12 חברי כנסת בגועל יהיה שצריך לשחד, לפתות ולאיים שיצביעו עבור השתמטות סיטונית.
לאה אטדגי
תיבדקו את עצמכם כל מערכת הצדק מושחתת מהיסוד לכו תיבדקו את הפצרית את היועמשית ואת הבן שלה שגנב נשק מיצהל למה אתם שותקים על זה מיבחינת העם ביבי ראש הממשלה שלנו והוא זכאיייי
אודי בן דוד
הוא צוחק על כולם השבוע הוא תבע מישהו בבית משפט הוא היה שם מהבוקר עד הערב אבל שהוא צריך להעיד הוא ממציא סיבות הוא אמר שהוא מחכה כדי להוכיח שהוא לא אשם אבל הוא רמאי וכול דיון יש לו סיבה .גועל נפש יאללה שיהיה בחירות נעיף אותו
הצג את כל 2 התגובות
סיני 💜
שמתם לב שכל השמאלנים הארורים שהיו בשמאל נשענו על האחים המו0למים פתאום משחקים אותה שהם ימנים רודפים אחרי בנט שיביא קולות מהימין ובסוף הם מתחברים כולם להונות ולרמות אתכם עוד 4 שנים כי הם יודעים שרוב העם רוצה ימין והימין יקבע אל תתנו להם לרמות אתכם שוב פעם
איריס דרור
טוב מאוד בטר פלאי כך הכדורים שלך וטוס לישון תן לישראל שקט השבוע יש לנו חג בעוד כיוונים עד יום ראשון תניח לנו תודה בתר פלאי תמגוצי
אמיר לוי
לא חסיד נתניהו אבל תתנו לו לעבוד... אין בתיקים שום דבר קריטי ,אין פלילי אין שוחד. דיי יש דברים חשובים עבור מדינת ישראל שמתרחש בזמנים הנוכחיים...די.
דנה ימבורג
ממש עצוב כמה אפשר ליטחון שאלות את ראש הממשלה
מוטי ביטון
למה לקצר לא יותר חשוב מה אמר על כתבה לפני 12 שנה או מה היה עם הכלב שלו ובאיזה שעה אכל גלידה ומתי שלחו לו שמפניה או מתי עישן את הסיגר הראשון ומה הוא חושב על גלידה פיסטוק , זה יותר חשוב מעזה מסוריה מהחותים מלבנון ומאיראן , למה לא לבזבז לו את הזמן אם אפשר .
איריס דרור
בטר פלאי אז אין מילחמה השבוע נירגעתה טוס מיד לקחת את הטרופות שלך
ביבי חירב אותנו
בית משפט משועמם. שיבדקו את עצמם קודם כל. מושחתים.
ברור בוא עובד יום ולילה להעביר את חוק ההשתמטות. בניגוד מוחלט לצורכי הבטן ושיקולי ביטחון לאומי. יש לו לפחות 12 חברי כנסת בגועל יהיה שצריך לשחד, לפתות ולאיים שיצביעו עבור השתמטות סיטונית.
תיבדקו את עצמכם כל מערכת הצדק מושחתת מהיסוד לכו תיבדקו את הפצרית את היועמשית ואת הבן שלה שגנב נשק מיצהל למה אתם שותקים על זה מיבחינת העם ביבי ראש הממשלה שלנו והוא זכאיייי
הוא צוחק על כולם השבוע הוא תבע מישהו בבית משפט הוא היה שם מהבוקר עד הערב אבל שהוא צריך להעיד הוא ממציא סיבות הוא אמר שהוא מחכה כדי להוכיח שהוא לא אשם אבל הוא רמאי וכול דיון יש לו סיבה .גועל נפש יאללה שיהיה בחירות נעיף אותו
שמתם לב שכל השמאלנים הארורים שהיו בשמאל נשענו על האחים המו0למים פתאום משחקים אותה שהם ימנים רודפים אחרי בנט שיביא קולות מהימין ובסוף הם מתחברים כולם להונות ולרמות אתכם עוד 4 שנים כי הם יודעים שרוב העם רוצה ימין והימין יקבע אל תתנו להם לרמות אתכם שוב פעם
טוב מאוד בטר פלאי כך הכדורים שלך וטוס לישון תן לישראל שקט השבוע יש לנו חג בעוד כיוונים עד יום ראשון תניח לנו תודה בתר פלאי תמגוצי
לא חסיד נתניהו אבל תתנו לו לעבוד... אין בתיקים שום דבר קריטי ,אין פלילי אין שוחד. דיי יש דברים חשובים עבור מדינת ישראל שמתרחש בזמנים הנוכחיים...די.
ממש עצוב כמה אפשר ליטחון שאלות את ראש הממשלה
למה לקצר לא יותר חשוב מה אמר על כתבה לפני 12 שנה או מה היה עם הכלב שלו ובאיזה שעה אכל גלידה ומתי שלחו לו שמפניה או מתי עישן את הסיגר הראשון ומה הוא חושב על גלידה פיסטוק , זה יותר חשוב מעזה מסוריה מהחותים מלבנון ומאיראן , למה לא לבזבז לו את הזמן אם אפשר .
בטר פלאי אז אין מילחמה השבוע נירגעתה טוס מיד לקחת את הטרופות שלך