חיים טטהתוצאה ידועה למה לחכות, השקט המבורך מעיד על המעבר של בכירי החמאס לעולם שכולו רע. ברוך ה'שנפטרו מהם.
T Jאם היריב מושך זמן, בונה בשקט מערך ומסתתר מאחורי מסכים של דיפלומטיה.. האם נכון להמתין עוד, או שהשעה לפעול כבר הגיעה? אתם יודעים את מי צריך לסמן.
חוסלו כולם הכל ברור
השאלה אם ברקוביץ הנבל - הטרוריסט, היה שם .
איל ברקוביץ ,נבל בן נבל . ראש כנופיה . אדם מסוכן . שהאדמה תבלע אותו .
השאלה אם הם היו שם
10 טילים ממוקדים על בנין כזה אין לאף אדם סיכוי לצאת בחיים
התוצאה ידועה למה לחכות, השקט המבורך מעיד על המעבר של בכירי החמאס לעולם שכולו רע. ברוך ה'שנפטרו מהם.
אין תמונות של גופות כך שהם עבדו עלינו
החמסניקים הקדימו את הפגישה בחצי שעה וככה פספסנו אותם
שטות ממעלה ראשונה.מקןןה שנקמתם תהיה פרסום כל הכספים שהביב קיבל מהם.כמה להם ומה עמלתו
אם היריב מושך זמן, בונה בשקט מערך ומסתתר מאחורי מסכים של דיפלומטיה.. האם נכון להמתין עוד, או שהשעה לפעול כבר הגיעה? אתם יודעים את מי צריך לסמן.