מקס סבגאנחנו מותקפים בטלפונים מבוטים של ההילולה במירון שרוצים כספים..אסור לתרום להם שקל כולם שם מושחתים וגנבים ואנטי ציוניים...
אנחנו מותקפים בטלפונים מבוטים של ההילולה במירון שרוצים כספים..אסור לתרום להם שקל כולם שם מושחתים וגנבים ואנטי ציוניים...
עושים צחוק מנשיא ארצות הברית , חחחח
זה שאין לך תוכנית יודעים אבל לשלוח טילים בלי תוכנית זה גם בסדר חחח
סורי,זה הייתי אני
מדורה שרפה את המשגרים?