למה הם צריכים לכנס למים הטרורטואיילים של ישראל למה
גועל נפש לשמאל שמלקק לאןייבים
Gila Ly
כל הכבוד רק אתה שומר על כבוד הבנות שנ א נ ס ו נש ר פ ו ונר רצ חו מלך ממלך בן של מלך 👑👑👑👑
ביביבי ביביבי
בן גביר המלך
Tom Brown
סוף סוף קם אחד בישראל שיש לו ביצים ואומץ לטפל בנרקומנים הפרובוקטורים שטופי המוח הדבילים האלה! פסטראמה וחיוכים נותנים להם את החשק לעוד משטים, יד קשה והמראות שיראו בכל העולם יוציאו להם את הרצון לשייט ולהציק לנו.
די מספיק להיות פוסים וסיסים!
Gila Ly
בן גביר זה דוד המלך שך שנות 2000
Gila Ly
היום כל יהודי אמיתי יצביע להן גביר
אם השמאל היה מאוחד אף אחד לא היה יכול יל ישראל
שיש ר פ ו כל השמאלנים אמן ואמן
יוסף ישראל ביטון
בנושא הזה מה שהכי חשוב זה המצלמה וכל הכבוד לבן גביר המטרה של הסירטון היא שאחרים יראו את זה ויחשבו פעמיים אם לעשות את זה זה גם מסכן את החיילים שלנו וגם נזק כלכלי למדינה ואם הסירטון הזה יגרום לביטול אפילו של משט אחד והיה זה שכרנו
דבורה אברמוביץ
גועל נפש !!! שר בממשלה עושה נזק למדינה בכל העולם!!!!לא ראוי להיות שר בממשלה!!!!! שילכו כולם כבר הבייתה !!! נמאסתם!!!!
הצג את כל 2 התגובות
גימי ימני ציוני
אחלה גבר בן גביר תמשיך ככה לזמבר את השמאלנים האנטישמים
הלכה לנו המדינה
אחלה בן גביר, אבל המצלמות מיותרות
רק ביבי לכלא jo
פ י ר ו ק ה מ מ ש ל ה
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט 🤣🤣🤣🤣
Dori Orcea
אתה עושה לנו בושות בכל העולם -יכולת לעשות את זה בלי מצלמות ואף אחד לא היה מאמין להם -אתה לא שחקן אתה שר בממשלה .
מארק שניידר
תראה שיש חוק עונש מוות למחבלים וכל מי שתומך בהם גדימה לגיליוטינההאו לתלייה או לכיתת יורים או לכיסא חשמליאו לסכילה או לקרימטוריום
יוסף מרקוביץ
בן גביר .הרועצת המשפטית מחכה לך בפינה .
יוסף מרקוביץ
מה לא עושים לפני הבחירות ?
שלמה לדר
חתיכת זבל בן גביר בא להצטלם עם החרות ולעשות לנו פרסומת ונזק בכל העולם
אורן כהן
אני לא מאמין שאני אומר את זה יש מצב שאני בוחר בך
אבי הצדיק
חחחח אלוף בן ג יר ברלב היה רועד מפחד היועצת למה לא נותנים פרות ירקות למחבלי הנוקבות מך שמך ועפהשמולנים סוגדים לה טוב הם אוהבי מחבל ים
רק ביבי לכלא jo
חוץ מצילום יפה הוא לא עושה כלום בן דביל לביטחון לאומי
יוסף יוספי
להשמדה
יוסף יוספי
אל תירא מלחמה בשונאים ובעמלים יום יום עלה והצלח להשמת העמלקים
איציק טל
אתה מלך ישראל מלך. ישראל חיי. וקיים. בן גביר שלנו. של עם ישראל 🩵🩵🩵🩵🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🩵🩵🩵🩵🩵
Smack -~
ואתה נתניהו, אמן יעבור החוק לפיזור הנכנסת.
אתה לא מנהל מלחמה, אתה מנהל קייטנה, כל המערכת שרוטה.
אחלה בן גביר בעולם
למה הם צריכים לכנס למים הטרורטואיילים של ישראל למה גועל נפש לשמאל שמלקק לאןייבים
כל הכבוד רק אתה שומר על כבוד הבנות שנ א נ ס ו נש ר פ ו ונר רצ חו מלך ממלך בן של מלך 👑👑👑👑
בן גביר המלך
סוף סוף קם אחד בישראל שיש לו ביצים ואומץ לטפל בנרקומנים הפרובוקטורים שטופי המוח הדבילים האלה! פסטראמה וחיוכים נותנים להם את החשק לעוד משטים, יד קשה והמראות שיראו בכל העולם יוציאו להם את הרצון לשייט ולהציק לנו. די מספיק להיות פוסים וסיסים!
בן גביר זה דוד המלך שך שנות 2000
היום כל יהודי אמיתי יצביע להן גביר אם השמאל היה מאוחד אף אחד לא היה יכול יל ישראל שיש ר פ ו כל השמאלנים אמן ואמן
בנושא הזה מה שהכי חשוב זה המצלמה וכל הכבוד לבן גביר המטרה של הסירטון היא שאחרים יראו את זה ויחשבו פעמיים אם לעשות את זה זה גם מסכן את החיילים שלנו וגם נזק כלכלי למדינה ואם הסירטון הזה יגרום לביטול אפילו של משט אחד והיה זה שכרנו
גועל נפש !!! שר בממשלה עושה נזק למדינה בכל העולם!!!!לא ראוי להיות שר בממשלה!!!!! שילכו כולם כבר הבייתה !!! נמאסתם!!!!
אחלה גבר בן גביר תמשיך ככה לזמבר את השמאלנים האנטישמים
אחלה בן גביר, אבל המצלמות מיותרות
פ י ר ו ק ה מ מ ש ל ה זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט 🤣🤣🤣🤣
אתה עושה לנו בושות בכל העולם -יכולת לעשות את זה בלי מצלמות ואף אחד לא היה מאמין להם -אתה לא שחקן אתה שר בממשלה .
תראה שיש חוק עונש מוות למחבלים וכל מי שתומך בהם גדימה לגיליוטינההאו לתלייה או לכיתת יורים או לכיסא חשמליאו לסכילה או לקרימטוריום
בן גביר .הרועצת המשפטית מחכה לך בפינה .
מה לא עושים לפני הבחירות ?
חתיכת זבל בן גביר בא להצטלם עם החרות ולעשות לנו פרסומת ונזק בכל העולם
אני לא מאמין שאני אומר את זה יש מצב שאני בוחר בך
חחחח אלוף בן ג יר ברלב היה רועד מפחד היועצת למה לא נותנים פרות ירקות למחבלי הנוקבות מך שמך ועפהשמולנים סוגדים לה טוב הם אוהבי מחבל ים
חוץ מצילום יפה הוא לא עושה כלום בן דביל לביטחון לאומי
להשמדה
אל תירא מלחמה בשונאים ובעמלים יום יום עלה והצלח להשמת העמלקים
אתה מלך ישראל מלך. ישראל חיי. וקיים. בן גביר שלנו. של עם ישראל 🩵🩵🩵🩵🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🩵🩵🩵🩵🩵
ואתה נתניהו, אמן יעבור החוק לפיזור הנכנסת. אתה לא מנהל מלחמה, אתה מנהל קייטנה, כל המערכת שרוטה.
תשפילו אותם עד עפר! מספיק לשחק על הגב שלנו.