בן גביר: "אמירות שופטי בג"ץ חמורות, לא אשנה את תנאי הכליאה"
34 תגובות
צחי נוי
בגץ לא שיחך למדינה הזו הוא אירופאי הוא נאור החמס הנוחבות יותר חשובים לו מעם ישראל הם יפרקו טת המדינה הזו ואנחנו חיים במדינה דיקטטורית שבגץ החוצפן נהל אותה עד שהממשלה תגדל ביצים ותפסיק להתייחס לפסיקות שלהם
koby m
עמית ?? מי זה עמית ?? מי מינה אותו ? לא זוכר שבחרתי במפלגה שלו
מאיר אדרי
תישאלו את עמית איזו רחמנות הייתה לו כלפי נערי גוש קטיף.
שמחה שלו
בן גביר ישר כח אתה כל כך צודק תמשיך כך
סולו אבירם
כל הכבוד בן גביר.
יהודי טוב
כל הכבוד בן גביר
כהן דניאל
שופטים והזויים שמאלנים,מראים לנו איך טיפלו בחטופים שלדיים מהלכים. וממשיכים להלחם כדי שיהיה לרוצחים מלון 6 כוכבים
😄 חילוני מעריך את לומדי התורה😄
אני רוצה לראות כך את כל ה00מאלנים האנרכיסטים עוכרי ישראל ואוהבי ערבים
המנוע 🦁
כי הם לא חמושים ובסוף אחד המחבלים הגיע לגדר וירה בחייל מטווח 0 והוא נרצח בגלל היועמשית והבגץ שתומכים קבוע במחבלים 'מח שמה של היועמשית
המנוע 🦁
כרגיל כל השמאלניות האוכלות ב ת ח ת לא משנה מה יגיד מישהו ימני ולא משנה עד כמה בן גביר צודק וחצי הם תמיד יגידו נגד לא משנה שהכלי של הנוחבה יהיה מלוח ועם ז י ע ה הם ילקלקו להם כי אלה אחים שלהם וגם בראל שנרצח בגדר היועמשית לא הסכימה שירו עליהם
שלמה ברששת
מיקי לוי
צריך להעיף כמה שיותר מהר את עברין הבניה עמית מכס השיפוט בבגצ...שימצא עיסוק אצל הנורווגים...
משה איטח
תזכירו לשופטים ההזויים האלה שאנחנו עם קטן שמוקף במיפלצות אדם כל מדינות ערב ואירופיים שונאי ישראל
בחורבן הבית השלישי גם הם ובני מישפחותם יכחדו
אורית אביטבול
נחליף את השופטים עם החטופים
אורית אביטבול
צודק מליום אחוז
אבי הצדיק
גוו היא מוסך מי ת לא מצדיקה את בן גביר לא יאמן שהאל יקח אך את הילדים ההורים והאחים שלך אמן סלע טפ ייי
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
שרית הפטריוטית
צודק! שיקבלו את אותו היחס שהחטופים מקבלים. רוצחים זבלות
רק ביבי לכלא jo
שישב בשקט ראינו איך הוא עשה סדר למופת בכפר בטובא זנגריה. ואפשר לטייל בכפר ללא כל חשש רק צריך מסוק באוויר ו 20 ניידות ו 2000 שוטרים
הצג את כל 2 התגובות
Bbbgg
צריך לקחת את השופטים לכלה לשבת אם המושבות באותו תא
אליהו מכלוף
צודק
אשר שחר
בן גביר בכל הכח לא לתת אף ביקור חוקתי לא מגיע להם ביקור חשש לחיי לשלום עובדי הצלב האדום...הם מחבלים צמאי דם ואסור להם להפגש עם בני אנוש
גד כוכבי
במקרה הטוב ...לחם יבש ומים,מזרן בעובי 3 ס"מ,מקלחת פעם בשבוע,טיול בחצר פעם ביום למשך 10 דקות בלבד,אין ביקורים,וכמובן משפט צבאי מזורז לשימוש בגזר דין המוות שקיים בחוק הצבאי.
ענת מלכה
רעיון מצויין בלי יכולת שיפוט של בג"ץ - מומלץ לארה"ב
אהרון רובין
בן גביר וגוטליב שניהם צודקים שופטי בג"ץ מתנהגים גן החיות באים הבריונים של גן החיות שהם שומרי בג"ץ וזורקים את גוטליב כול שופטי בג"ץ יהבריונים שלהם חייבים לעמוד לחקירה הבגץ מתנהג כמו טרוריסטיםיותר גרוע מהמחבלים של חמס
בגץ לא שיחך למדינה הזו הוא אירופאי הוא נאור החמס הנוחבות יותר חשובים לו מעם ישראל הם יפרקו טת המדינה הזו ואנחנו חיים במדינה דיקטטורית שבגץ החוצפן נהל אותה עד שהממשלה תגדל ביצים ותפסיק להתייחס לפסיקות שלהם
עמית ?? מי זה עמית ?? מי מינה אותו ? לא זוכר שבחרתי במפלגה שלו
תישאלו את עמית איזו רחמנות הייתה לו כלפי נערי גוש קטיף.
בן גביר ישר כח אתה כל כך צודק תמשיך כך
כל הכבוד בן גביר.
כל הכבוד בן גביר
שופטים והזויים שמאלנים,מראים לנו איך טיפלו בחטופים שלדיים מהלכים. וממשיכים להלחם כדי שיהיה לרוצחים מלון 6 כוכבים
אני רוצה לראות כך את כל ה00מאלנים האנרכיסטים עוכרי ישראל ואוהבי ערבים
כי הם לא חמושים ובסוף אחד המחבלים הגיע לגדר וירה בחייל מטווח 0 והוא נרצח בגלל היועמשית והבגץ שתומכים קבוע במחבלים 'מח שמה של היועמשית
כרגיל כל השמאלניות האוכלות ב ת ח ת לא משנה מה יגיד מישהו ימני ולא משנה עד כמה בן גביר צודק וחצי הם תמיד יגידו נגד לא משנה שהכלי של הנוחבה יהיה מלוח ועם ז י ע ה הם ילקלקו להם כי אלה אחים שלהם וגם בראל שנרצח בגדר היועמשית לא הסכימה שירו עליהם
צריך להעיף כמה שיותר מהר את עברין הבניה עמית מכס השיפוט בבגצ...שימצא עיסוק אצל הנורווגים...
תזכירו לשופטים ההזויים האלה שאנחנו עם קטן שמוקף במיפלצות אדם כל מדינות ערב ואירופיים שונאי ישראל בחורבן הבית השלישי גם הם ובני מישפחותם יכחדו
נחליף את השופטים עם החטופים
צודק מליום אחוז
גוו היא מוסך מי ת לא מצדיקה את בן גביר לא יאמן שהאל יקח אך את הילדים ההורים והאחים שלך אמן סלע טפ ייי
צודק! שיקבלו את אותו היחס שהחטופים מקבלים. רוצחים זבלות
שישב בשקט ראינו איך הוא עשה סדר למופת בכפר בטובא זנגריה. ואפשר לטייל בכפר ללא כל חשש רק צריך מסוק באוויר ו 20 ניידות ו 2000 שוטרים
צריך לקחת את השופטים לכלה לשבת אם המושבות באותו תא
צודק
בן גביר בכל הכח לא לתת אף ביקור חוקתי לא מגיע להם ביקור חשש לחיי לשלום עובדי הצלב האדום...הם מחבלים צמאי דם ואסור להם להפגש עם בני אנוש
במקרה הטוב ...לחם יבש ומים,מזרן בעובי 3 ס"מ,מקלחת פעם בשבוע,טיול בחצר פעם ביום למשך 10 דקות בלבד,אין ביקורים,וכמובן משפט צבאי מזורז לשימוש בגזר דין המוות שקיים בחוק הצבאי.
רעיון מצויין בלי יכולת שיפוט של בג"ץ - מומלץ לארה"ב
בן גביר וגוטליב שניהם צודקים שופטי בג"ץ מתנהגים גן החיות באים הבריונים של גן החיות שהם שומרי בג"ץ וזורקים את גוטליב כול שופטי בג"ץ יהבריונים שלהם חייבים לעמוד לחקירה הבגץ מתנהג כמו טרוריסטיםיותר גרוע מהמחבלים של חמס
צודק השר. ...... למרות שאני לא מתומכיו