בצה"ל טוענים: "יש עלייה בגיוס חרדים מתחילת המלחמה"
21 תגובות
רק ביבי לכלא jo
פ י ר ו ק ה מ מ ש ל ה
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט 🤣🤣🤣🤣
יוסף מרקוביץ
האים זמיר הקפלניסטי שמע על זה ,? הכל תודות לנפתול הנוכל הבינלאומי ?. ובזכותם של בוגי העגלון .ליברמן הדוב המולדובי ,האבא של לזימי .
רק ביבי לכלא jo
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים
ובממשלה מסרבים לגייס חרדים
ולכן
כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי.
וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע
לכנסת ולראשות המקומית
בלי טריקים ובלי שטיקים
g y
השמאל חותר תחת עצם קיום המדינה כיהודית, חייבים להשליח את השמאל בכל המדרגות עד שיבין או שהוא חלק מהעם היהודי או שאנחנו מגבילים את החופש שלו צעסוק באנטישמיות
יוסי מכלוף
כנראה יש אנשים שמותר להם ויש להם הגנה אוטומטית ואסור לגעת בהם וזה הדבר הכי גרוע
יוסי מכלוף
יש משתמטים.מכל המגזרים ולא לברוח מהמציאות כולם חייבים להתגייס לא דתי אבל אבל חייבים לראות את התמונה המלאה של המצב מירב כהן 12 אחוז המותרים דש לא מתגייסים הם אלפי חיילים שחסרים לצהל
g y
מעדיף רמטכל חרידי על שמאלני ארור חולה מחלות קרן וקסנר
מקס סבג
פייק ניוז של צהל בדיוק כפי שאמרו שכל הכפרים בדרום לבנון הוצאו צפונה מעבר לליטני שקר גס..תסצובבו על הגדר ותראו כפרים עלאק ידידותיים של הנוצרים חיים בין הגדר לליטני למה? כי בצהל ישנם קצינים שעובדים אם אינטרסים אחרים ולא לטובת המדינה ...
לימור בלום
אם יש פטורים קבועים לשמאל על רקע פוליטי פציפיסטי התנגדות לכיבוש בלה בלה ועל רקע ספורטאים ועל רקע גלי צהל ולהקה צבאית שלא תעזו לבןא בטענות כלפי פטור אמוני תורני שמקיים את העם היהודי גם ברצף טריטוריאלי, אי אפשר לגייס בכפייה מיעוט דתי ולכפות עליו המרת דת
לימור בלום
אין בעיה לבנט-לפיד-אייזנקוט להקים ממשלה עם פי 2 יותר משתמטים שמאלנים שמקבלים פטור פציפיזם ועוד 22% ערבים-מוסלמים שלא רק שלא עושים שרות לאומי אלא גם חותרים תחת עצם קיום המדינה היהודית
אילנה אזרזר
חברת הכנסת האטומה והלא חכמה הזו כל כל כל הזמן צועקת.עובדה היא שרק במגזר הדתי הגיוס מתרבה .כדאי שתשתקי,את לא העיפרון הכי מחודד בקלמר.
רק ביבי לכלא jo
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים
ובממשלה מסרבים לגייס חרדים
ולכן
כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי.
וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע
לכנסת ולראשות המקומית
בלי טריקים ובלי שטיקים
לימור בלום הגיב/ה תגובה אחת
أدم الحكيم
שטויות.....
John Smith
ההשתמטות זו המצאה של הקפלניסטים נגד החרדים להפלת הממשלה
أدم الحكيم הגיב/ה תגובה אחת
שרגא זלמנוביץ קפלניסט מוצהר
הקפלניסטים כל הזמן טוענים נגד ביבי שלא דואג שהחרדים התגייסו , וכל הזמן מדברים וצועקים שהחרדים משתמטים, אז שימו לב בבקשה》》 לפי מה שבדקתי מסתבר שבתל אביב יש עשרות אלפי משתמטים חילוניים שרק יודעים לחסום כבישים ולצאת להפגנות בקפלן ובאיילון
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
מרדכי אליאני
יש משטמטים מכל המגזרים אבל רק למגזר 1 הממשלה משלמת לו כסף כדי שלא ייתגייס
פ י ר ו ק ה מ מ ש ל ה זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט 🤣🤣🤣🤣
האים זמיר הקפלניסטי שמע על זה ,? הכל תודות לנפתול הנוכל הבינלאומי ?. ובזכותם של בוגי העגלון .ליברמן הדוב המולדובי ,האבא של לזימי .
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים ובממשלה מסרבים לגייס חרדים ולכן כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי. וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע לכנסת ולראשות המקומית בלי טריקים ובלי שטיקים
השמאל חותר תחת עצם קיום המדינה כיהודית, חייבים להשליח את השמאל בכל המדרגות עד שיבין או שהוא חלק מהעם היהודי או שאנחנו מגבילים את החופש שלו צעסוק באנטישמיות
כנראה יש אנשים שמותר להם ויש להם הגנה אוטומטית ואסור לגעת בהם וזה הדבר הכי גרוע
יש משתמטים.מכל המגזרים ולא לברוח מהמציאות כולם חייבים להתגייס לא דתי אבל אבל חייבים לראות את התמונה המלאה של המצב מירב כהן 12 אחוז המותרים דש לא מתגייסים הם אלפי חיילים שחסרים לצהל
מעדיף רמטכל חרידי על שמאלני ארור חולה מחלות קרן וקסנר
פייק ניוז של צהל בדיוק כפי שאמרו שכל הכפרים בדרום לבנון הוצאו צפונה מעבר לליטני שקר גס..תסצובבו על הגדר ותראו כפרים עלאק ידידותיים של הנוצרים חיים בין הגדר לליטני למה? כי בצהל ישנם קצינים שעובדים אם אינטרסים אחרים ולא לטובת המדינה ...
אם יש פטורים קבועים לשמאל על רקע פוליטי פציפיסטי התנגדות לכיבוש בלה בלה ועל רקע ספורטאים ועל רקע גלי צהל ולהקה צבאית שלא תעזו לבןא בטענות כלפי פטור אמוני תורני שמקיים את העם היהודי גם ברצף טריטוריאלי, אי אפשר לגייס בכפייה מיעוט דתי ולכפות עליו המרת דת
אין בעיה לבנט-לפיד-אייזנקוט להקים ממשלה עם פי 2 יותר משתמטים שמאלנים שמקבלים פטור פציפיזם ועוד 22% ערבים-מוסלמים שלא רק שלא עושים שרות לאומי אלא גם חותרים תחת עצם קיום המדינה היהודית
חברת הכנסת האטומה והלא חכמה הזו כל כל כל הזמן צועקת.עובדה היא שרק במגזר הדתי הגיוס מתרבה .כדאי שתשתקי,את לא העיפרון הכי מחודד בקלמר.
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים ובממשלה מסרבים לגייס חרדים ולכן כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי. וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע לכנסת ולראשות המקומית בלי טריקים ובלי שטיקים
שטויות.....
ההשתמטות זו המצאה של הקפלניסטים נגד החרדים להפלת הממשלה
הקפלניסטים כל הזמן טוענים נגד ביבי שלא דואג שהחרדים התגייסו , וכל הזמן מדברים וצועקים שהחרדים משתמטים, אז שימו לב בבקשה》》 לפי מה שבדקתי מסתבר שבתל אביב יש עשרות אלפי משתמטים חילוניים שרק יודעים לחסום כבישים ולצאת להפגנות בקפלן ובאיילון
יש משטמטים מכל המגזרים אבל רק למגזר 1 הממשלה משלמת לו כסף כדי שלא ייתגייס
מעט מדי.מאוחר מדי.כולם לצבא.