רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ליה ויין - קשבת לענייני העולם הערבי
ליה ויין - קשבת לענייני העולם הערבי

דיווח: השעות הקרובות צפויות להביא לפריצת דרך במצר הורמוז

icon-msg
12 תגובות
פלמר ברטוס
פלמר ברטוס

חבל שלא הספקנו יותר באיראן היינו צריכים ליצפות קצת יותר מה מיתרוצץ במוחו של החתול הג'ינג'י מיסתבר שלמרות הכל בבקשר לשילטון האייטולות חזרנו לנקודת ההתחלה ואולי גרוע מכך

1
י. חנ
י. חנ

הנזק עכשיו יותר גבוה ממה שהיה לפני שאגת הארי. אותו זמן לפריצת גרעין, אין פגיעה בבליסטי, הם תאבי נקם והם חשים בטחון בגלל הרפיסות של טראמפ שנטש אותנו כמו שנטש את הכורדים ואת המורדים. בקיצור שהשם יעזור לנו

1
חיים הראל
חיים הראל

אמריקאים פריירים מוגי לב תנו לישראל לבד נדפוק אותם עים גרעין מירחו בושה

1
מיכל רועה
מיכל רועה

תאמינו לאיראנים.טראמפ שקרן בן שקרן.

1
דנית צצ
דנית צצ

הלך על מדחנת ישראל עוד מב,דנים היא יושמדת , טפראמפ מכר אותנו

דנית צצ
דנית צצ

גןעל נפש טראמפ זבללל

1
מיקו נווה
מיקו נווה

בא לי להקיא על טראמפ

1
חמל חמל
חמל חמל הגיב/ה תגובה אחת
james 007
james 007

טלי שבי בשקט טראמפ עם האיראנים תוך שנתיים ישראל תושמד

1
טלי שיפמן
טלי שיפמן

לא הבנתי רק מצר הרמוז חשוב? מה עם הגרעין מה עם הטילים? מה עם כל האיום האיראני?

5
Drevis Matrix
Drevis Matrix הגיב/ה תגובה אחת
שי סויסה
שי סויסה

חוזרים אחורה + נזקים

4