זיבי אתה נורמאלי הימעשית לא פוטרה היא ממשיכה עדין בתפקידהמי שיפוטר ויעוף לכבינימטרה זה. אתה יחולה בראש מסוכן למדינה מירגע זה טלסביבתך ילא איטלע ברא קישתה
איריסדרור דרור
זיבי שחרר במידית את ילדינו שחטפתה אותם במידית זה מיד את החיים ואת חללינו עד האחרון בם כולל את. אדר. גולדין. רום וכולם עד האחרון בם ואחר. כך תעשה ותהרוס את כל עזה עם לא יאשפזו אותך עד אז
אביבית מכלוף
אסור לעשות שום הפסקת אש בכדי לתת זמן למפלצות להתארגן מחדש.
מיכל רועה
חחחחחח.הניצחון המוחלט של זיבי הבן החולה שלו. ואשתו הפסיכוטית.
שלו מי בן סעדון
לברמן מי שיושב עם אחים המוסלמים ועם תומכי טרור בכנסת ישראל זה כישלון ומי שמור ישראל בשביל כיסא ותילך כפרה על ביבי ואיזה הפסקת מלחמה אתם רוצים שעדיין יורים אתם רוצים את ה7 לאוקטובר הבא זה מה שאנשים כמוך רוצים
לי ברגמן
ביבי יכישלון...תפסיק לחכות לעיסקה!!!! הטבח הבא בדרך חודשיים... חודשיים שהם יצאו שוב דייי תתחיל למחוק את עזה
יהושוע -שוקי ולדהורן
הכול חוזר כמו לפני ה07.10.2025 יש לחמאס מלאי טילים ונשק ל30,000 לוחמים .. ביבי התבוסתן ההססן הפחדן תתעורר כבר והרמטכל תפוס שליטה ןתחסלו את הרוצחים האלה פעם אחת ולתמיד...
יהושוע -שוקי ולדהורן הגיב/ה תגובה אחת
לי ברגמן
ואתה רוצה לעשות עיסקה עם הפסקת אש לחודשיים!!@ שיצאו מהמחילות לעוטף שוב.
לשרוף את עזה.....לא לסכן אף חייל...
זיבי אתה נורמאלי הימעשית לא פוטרה היא ממשיכה עדין בתפקידהמי שיפוטר ויעוף לכבינימטרה זה. אתה יחולה בראש מסוכן למדינה מירגע זה טלסביבתך ילא איטלע ברא קישתה
זיבי שחרר במידית את ילדינו שחטפתה אותם במידית זה מיד את החיים ואת חללינו עד האחרון בם כולל את. אדר. גולדין. רום וכולם עד האחרון בם ואחר. כך תעשה ותהרוס את כל עזה עם לא יאשפזו אותך עד אז
אסור לעשות שום הפסקת אש בכדי לתת זמן למפלצות להתארגן מחדש.
חחחחחח.הניצחון המוחלט של זיבי הבן החולה שלו. ואשתו הפסיכוטית.
לברמן מי שיושב עם אחים המוסלמים ועם תומכי טרור בכנסת ישראל זה כישלון ומי שמור ישראל בשביל כיסא ותילך כפרה על ביבי ואיזה הפסקת מלחמה אתם רוצים שעדיין יורים אתם רוצים את ה7 לאוקטובר הבא זה מה שאנשים כמוך רוצים
ביבי יכישלון...תפסיק לחכות לעיסקה!!!! הטבח הבא בדרך חודשיים... חודשיים שהם יצאו שוב דייי תתחיל למחוק את עזה
הכול חוזר כמו לפני ה07.10.2025 יש לחמאס מלאי טילים ונשק ל30,000 לוחמים .. ביבי התבוסתן ההססן הפחדן תתעורר כבר והרמטכל תפוס שליטה ןתחסלו את הרוצחים האלה פעם אחת ולתמיד...
ואתה רוצה לעשות עיסקה עם הפסקת אש לחודשיים!!@ שיצאו מהמחילות לעוטף שוב.
עוד סיבה למה צריך לכבוש את עזה דחוף בלי שום עסקה
עיסקה לסיום המלחמה אהה טיפשים