אין עליך יביבי. ראש ממשלה למופת. אחחח על המכה שאתה הולך לחטוף בבחירות הבאות. תגיד למיס פיגי להתחיל לארוז את מה שגזלה מאיתנו מהמשכורת שלך שאנחנו משלמים עליה. אינ על שרלאק
AVI AVI
ביביסטים טיפשים
ראו מה שקורה בקריית שמונה והצפון
(שאתם לא זוכרים שקיים מקום כזה בישראל)
הרס מוחלט של כל הישובים
והממשלה והעומר בראשה פוחדים להגיע לצפון
במשך שנתיים וחצי
ואתם יושבים בשקט מוחלט ופוחדים להגיב נגדו
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים. מעניין למה אתם פוחדים ולא תוקפים את ראש הממשלה שוויתר על הנצחון המוחלט ??
לי ברגמן
איזו הפסקת אש ח??? נמאסתם כבר ממשלה ארורה!!!
רק ביבי לכלא jo
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
אין עליך יביבי. ראש ממשלה למופת. אחחח על המכה שאתה הולך לחטוף בבחירות הבאות. תגיד למיס פיגי להתחיל לארוז את מה שגזלה מאיתנו מהמשכורת שלך שאנחנו משלמים עליה. אינ על שרלאק
ביביסטים טיפשים ראו מה שקורה בקריית שמונה והצפון (שאתם לא זוכרים שקיים מקום כזה בישראל) הרס מוחלט של כל הישובים והממשלה והעומר בראשה פוחדים להגיע לצפון במשך שנתיים וחצי ואתם יושבים בשקט מוחלט ופוחדים להגיב נגדו
ביבי00טים כבשים. מעניין למה אתם פוחדים ולא תוקפים את ראש הממשלה שוויתר על הנצחון המוחלט ??
איזו הפסקת אש ח??? נמאסתם כבר ממשלה ארורה!!!
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣