הוגש כתב אישום נגד קצין משטרה בגין תקיפת מפגין מול בית רה"מ
44 תגובות
יוסי לוי
אין יותר שום אמון בבית משפט. השוטר חף מפשע. לצערי האנרכיסטים האלימים האלה יותר חשובים לבית משפט הדפוק הזה מאשר השוטרים היקרים שלנו.
מלי עובדיה הגיב/ה תגובה אחת
אוהב אדם
האימה, האיבה, קולות המלחמה
ושנאת אחים שבכל יום גוברת
הזקנה מביכה, הם מתים פה מבושה
בקולם הם לוחשים ואת שותקת
עורי עור
עורי עור
מולדת אהובה
כי אנחנו עייפים מאוד
זקוקים למנוחה
עורי עור
עורי עור
מולדת אהובה
פעם בחיים אנו חיים
תתני קצת אהבה
MM sh
הזיה של יועמשית ומח״ש הזיה
ימני, מפילים את ממשלת הדמים עכשיו
מושחת ורקוב
אוהב אדם
אתם עם קשה
אומרים לכם אחדות
אתם רוצים פילוג
ולכן משלמים .
דרך ארץ קדמה לתורה
תהיו טובים תתאחדו
למה בורא עולם עוד לא שלח לנו את מלוא החבילה כנראה שאתם רוצים עוד כמה חבטות
עופרה
אכיפה בררנית זה פשע והיום של כולכםםםםםם יגיע חכו חכו פושעים!!!!!!
עופרה
גועל נפש של מדינה עבריינית ,מושחטים מנהלים אותנו וזה לא הממשלה ,זה בגץ פרקליטות בגץ ונשיא בית המשפט ימח שמכם אמן מקווה שהשם ישלם לכם ולא בכסף אמן אמן אמן
נטלי מזוס
עכשיו אפשר להבין את השוטרים שלא מתערבים
סימה דהן
מה יהיה. מתי יעצרו את הפורעים האמיתיים מול בית ראש הממשלה. זה פשוט לא ייאמן. למה אף אחד לא עוצר את השנאה שיש להם🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
דונאלד דאר
זה לא קצין משטרה . זה קצין משטרה עבריין בחסות ה החוק. פושע מועד. לבית הסוהר על תקיפה ובניה לא חוקית.
יאיר מורדוף
זה אלפית ממה ששוטרים עושים בהפגנות חרדים או אנשי ימין , אבל האפרטהיד השמאלני מכתיב שתי מערכות חוקים .
יעקב חזיזה
כמה כסף וזמן השקעתם א,ל לאונס חילית שחררתם אותו בגלל דברים כאלה חייב את הרפורמה במידית שיעשה צדק חברתי
אמנון כהן
מערכת משפט רסמי של מפגרים ... במקום להרגיע ... רק מלבים ומעלים את העצבים - ממש צוות מטומטמים ...
מיכה וייס
בושה למשטרה לחקירות שוטרים למפקדת שלהם חוקרים רק צד אחד בשמאול המתפרע לא נוגעים
דונאלד דאר הגיב/ה תגובה אחת
Victor Dabush
במי הוא פגע בנבלה חוסם כביש אם היה חרדי לא היו חוקרים כי נבלה שמאלני זה בשר לבן יקר
תיקווה אבו
מה קרה אז מה ששוטר תקף קפלניסט ימות המשיח חחחח🤣🤣🤣
ישראל כהן
המפגינים לדעת הפרקליטות שפורצים גדרות , חוסמים כבישים משבשים את חיי התושבים שם ואפילו מסכנים את בטחון ראש המששלה ומשפחתע - הם צדיקים גמורים ? 🙈🙈🙈🙈🙈
רק ימין אמיתי
ככה אתם רוצים לגייס שוטרים נוספים כדי למלא תקנים???
אודי בן דוד
למפקד תחנה מותר לשבש חקירות שיתבישו במשטרה הוא יותר גרוע מעבריין
אנונימי אנונימי
נבלה שמאלנית ולא מפגין
אוהב אדם
אתם עם קשה
אומרים לכם אחדות
אתם רוצים פילוג
ולכן משלמים .
דרך ארץ קדמה לתורה
תהיו טובים תתאחדו
למה בורא עולם עוד לא שלח לנו את מלוא החבילה כנראה שאתם רוצים עוד כמה חבטות .
תיקווה אבו הגיב/ה תגובה אחת
אמת וזהו
בושה למשטרת ישראל כנראה יש לקפלניסט קשרים יותר מאותו שוטר מסכן איזה אלימות ??? מגיע להם הרבה יותר
דוד בוזגלו
כמה שגיאות כתיב בכתבה אחת ?אין מי שבודק ? פשוט בושה !
אין יותר שום אמון בבית משפט. השוטר חף מפשע. לצערי האנרכיסטים האלימים האלה יותר חשובים לבית משפט הדפוק הזה מאשר השוטרים היקרים שלנו.
האימה, האיבה, קולות המלחמה ושנאת אחים שבכל יום גוברת הזקנה מביכה, הם מתים פה מבושה בקולם הם לוחשים ואת שותקת עורי עור עורי עור מולדת אהובה כי אנחנו עייפים מאוד זקוקים למנוחה עורי עור עורי עור מולדת אהובה פעם בחיים אנו חיים תתני קצת אהבה
הזיה של יועמשית ומח״ש הזיה
מושחת ורקוב
אתם עם קשה אומרים לכם אחדות אתם רוצים פילוג ולכן משלמים . דרך ארץ קדמה לתורה תהיו טובים תתאחדו למה בורא עולם עוד לא שלח לנו את מלוא החבילה כנראה שאתם רוצים עוד כמה חבטות
אכיפה בררנית זה פשע והיום של כולכםםםםםם יגיע חכו חכו פושעים!!!!!!
גועל נפש של מדינה עבריינית ,מושחטים מנהלים אותנו וזה לא הממשלה ,זה בגץ פרקליטות בגץ ונשיא בית המשפט ימח שמכם אמן מקווה שהשם ישלם לכם ולא בכסף אמן אמן אמן
עכשיו אפשר להבין את השוטרים שלא מתערבים
מה יהיה. מתי יעצרו את הפורעים האמיתיים מול בית ראש הממשלה. זה פשוט לא ייאמן. למה אף אחד לא עוצר את השנאה שיש להם🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
זה לא קצין משטרה . זה קצין משטרה עבריין בחסות ה החוק. פושע מועד. לבית הסוהר על תקיפה ובניה לא חוקית.
זה אלפית ממה ששוטרים עושים בהפגנות חרדים או אנשי ימין , אבל האפרטהיד השמאלני מכתיב שתי מערכות חוקים .
כמה כסף וזמן השקעתם א,ל לאונס חילית שחררתם אותו בגלל דברים כאלה חייב את הרפורמה במידית שיעשה צדק חברתי
מערכת משפט רסמי של מפגרים ... במקום להרגיע ... רק מלבים ומעלים את העצבים - ממש צוות מטומטמים ...
בושה למשטרה לחקירות שוטרים למפקדת שלהם חוקרים רק צד אחד בשמאול המתפרע לא נוגעים
במי הוא פגע בנבלה חוסם כביש אם היה חרדי לא היו חוקרים כי נבלה שמאלני זה בשר לבן יקר
מה קרה אז מה ששוטר תקף קפלניסט ימות המשיח חחחח🤣🤣🤣
המפגינים לדעת הפרקליטות שפורצים גדרות , חוסמים כבישים משבשים את חיי התושבים שם ואפילו מסכנים את בטחון ראש המששלה ומשפחתע - הם צדיקים גמורים ? 🙈🙈🙈🙈🙈
ככה אתם רוצים לגייס שוטרים נוספים כדי למלא תקנים???
למפקד תחנה מותר לשבש חקירות שיתבישו במשטרה הוא יותר גרוע מעבריין
נבלה שמאלנית ולא מפגין
אתם עם קשה אומרים לכם אחדות אתם רוצים פילוג ולכן משלמים . דרך ארץ קדמה לתורה תהיו טובים תתאחדו למה בורא עולם עוד לא שלח לנו את מלוא החבילה כנראה שאתם רוצים עוד כמה חבטות .
בושה למשטרת ישראל כנראה יש לקפלניסט קשרים יותר מאותו שוטר מסכן איזה אלימות ??? מגיע להם הרבה יותר
כמה שגיאות כתיב בכתבה אחת ?אין מי שבודק ? פשוט בושה !
רק בכוח לשמאל החולה כל הכבוד משטרת ישראל
הקצין נהג נכון מדויק ...כך היה צריך לנהוג!!!!!!!