הותר לפרסום: ארבעה לוחמי שריון נפלו בקרב בצפון רצועת עזה
23 תגובות
ביבי הכלבה עם הפשיטות שלה ליוש במקום לשטח את יוש אחרי שיוש פתחו במלחמה נגדנו בעזרת כסך סעודי קטרי אירופאי
ביבי ה בן זו נה וטראמם ה בן זו נה מזלזלים בחיי יהודים בשביל עסקים עם ה קאטרי והסעודים ביבי כ ל ב כהנא צדק
מירה אליה
נקטפו ילדים צעירים שרק החלו את החיים אתמול...
Nurit Miller
ביבי הוא בחוּר מושך.....ומושך ומושך ומושך ולא פועל : כבר לפני שנתיים היה צריך לשַטֵחַ את כל הרצועה, אבל הוא מושך ומושך ומושך ובינתיים נופלים ילדינו הנהדרים ! פעם הערצתי את ביבי, לצערי הוא התגלה כשמאלן עלוב 😡😡😡👎🏻
vik vik הגיב/ה תגובה אחת
אנה אן
עד מתי?
fire fire
יהי זכרם ברוך
אייל עמרני
יהי זכרם ברוך גיבורי ישראל
גולשת חמל
גיבורי ישראל עצוב וכואב מאוד יהי זכרם ברוך
לאה רזיאל
הלב בוכה כמה עצוב יהי זכרם ברוך
אייזק ניוטון
מספיק כבר עם העיסקאות המחורבנות ! חגורת אש והשמדת כל עזה מהאוויר , הים , ותותחים ואחר כך כניסת די 9 ומיטוט כל המבנים . חבל על חיילים שנהרגים בגלל ההיסוס והעיסקאות המטורללות שממילא לא יקרו
חבצלת השרון
דייי!!! אי אפשר כבר להכיל את זה. במיוחד אחרי הפיגוע של הבוקר. יותר מידי ביום אחד!!!
ביבי ה בן זו נה וטראמם ה בן זו נה מזלזלים בחיי יהודים בשביל עסקים עם ה קאטרי והסעודים ביבי כ ל ב כהנא צדק
נקטפו ילדים צעירים שרק החלו את החיים אתמול...
ביבי הוא בחוּר מושך.....ומושך ומושך ומושך ולא פועל : כבר לפני שנתיים היה צריך לשַטֵחַ את כל הרצועה, אבל הוא מושך ומושך ומושך ובינתיים נופלים ילדינו הנהדרים ! פעם הערצתי את ביבי, לצערי הוא התגלה כשמאלן עלוב 😡😡😡👎🏻
עד מתי?
יהי זכרם ברוך
יהי זכרם ברוך גיבורי ישראל
גיבורי ישראל עצוב וכואב מאוד יהי זכרם ברוך
הלב בוכה כמה עצוב יהי זכרם ברוך
מספיק כבר עם העיסקאות המחורבנות ! חגורת אש והשמדת כל עזה מהאוויר , הים , ותותחים ואחר כך כניסת די 9 ומיטוט כל המבנים . חבל על חיילים שנהרגים בגלל ההיסוס והעיסקאות המטורללות שממילא לא יקרו
דייי!!! אי אפשר כבר להכיל את זה. במיוחד אחרי הפיגוע של הבוקר. יותר מידי ביום אחד!!!
יהי זכרם ברוך..אי אפשר להכיל כבר!
הי"ד
היא אפשר להכיל את זה
יהי זיכרם ברוך
לא נכון. יהי. זכרם ברוך. כאב לב.
שרק ניהיה ראויים להקרבה שלהם.אמן.
יהי זכרם ברוך נשמתם בגן עדן
יהי זכרם ברוך ונשמתם צרורה בצרור החיים
דייייייייייי!!בבקשה דיייי
יהיה זכרם ברוך.אמן.
השם יקום דמם
יהי זכרם ברוך