ביבי ובנט בובות של מדינות זרות עליית מחיר דירות רכבים והכל התקפלות לבלסטינים וארהב ואירופה סטטוס קווביבי בו גד כל יום בישראל וגם טראמפ בו גד כל יום בישראל הם מתקופפים לערבים שאומרים להם לא להשמיד את לבנון ואנחנו נ הרגים
ביבי בו גד כל יום בישראל וגם טראמפ בו גד כל יום בישראל הם מתקופפים לערבים שאומרים להם לא להשמיד את לבנון ואנחנו נ הרגים
הי"ד... מלח הארץ !
יהי זכרו ברוך
יהי זכרו ברוך.דם החיילים והפצועים בלבנון על הידיים של טראמפ וזיבי.
הכאב מלבנון לא עוצר, החיילים שלנו
משתתפים בצער המשפחה יהי זכרו ברוך בשמי בשם ישוב עראמשה כולו בצער עמוק
מרתיח!!!
אחלה הפסקת אש . זה רק ביבי יכול לעשות כאלה הפסקות אש מוצלחות . ככה היה 20 שנה בעזה .
כדאי שהרמטכ"ל יפסיק לרדוף אחרי החילים ויתעסק בלחימה .
אבדה גדולה! אם ביבי וממשלת ההשתמטות לא לוקחים ללבנון 40 קמ הם בחוץ.
עצוב וכואב.יהי זכרו ברוך.
יהי זכרו ברוך 🙏🏼💔🙏🏼 עצוב 😥
😢😢😢💔💔💔