חשוד בעבירות מין נעצר: המשטרה מבקשת עזרה באיתור קורבנותיו
15 תגובות
ואהבת לרעך כמוך
עונש מוות יימח שמך
זכי קזאילה
עורך חרמון משועמם לעצור אותו ולגייס אותו למלחמה בעזה כל החרמנים והרבנים החשודים במעשים מגונים לעזה בעזה יש הרבה הומניזם שיז.... אותם התח.... זה העונש ההולם
אמיר אזולאי
תל אביב מפוצצת סוטים הכל חופשי רק על חשודים חרדים קלל להכפיש כבר בחשד
אמיר אזולאי
למה לא מפרסמים תמרגל מהדרום עד עכשיו???? למה לפרסם פנים של בן אדם כל עוד הוא לא הואשם?? רק חרדים אתם מכפישים חופשי
חדווה פישר
למה אתם לא אומרים על אייל גולן רואים דתיים זהו
רחל ב.ד
איכס דוחהה זוועעעה
אבי הצדיק
בושה לסרס ולשלוח אותו לעזה
Judah 10
הלוואי והיו מסירים צו איסור פרסום שניתן להרבה פדופילים מפורסמים.
רות כהן
פושע ונבלה בחור דתי לא מתבייש לעשות מעשים כאלה מסכנות הבנות צריך מאסר
דפנה מטמון
משקפיים כבר יש לו מאחלת לו שאלוהים שלו יעוור אותו לגמרי
אמיר אזולאי הגיב/ה תגובה אחת
אורן כהן
חד וחלק הנה עוד חשוד בפ ד ופיליה עם כיפה מנשק מזוזות ומניח תפילין אמרתי לך כל יום אחד חדש ותבין מבחינת אוכלוסיה אתם פרומיל מבחינת ס ו טים אתם אלופים
אמיר אזולאי הגיב/ה תגובה אחת
motogp motogp
הרבה שמאלנים מתחזים לחרדים עושים פשעים ומקבלים כספים
שניר אלה
לא הבנתי מה הסדר של הדברים קודם עוצרים בלי תלונות ואז מחפשים קורבנות הורסים לאנשים חיים?
עונש מוות יימח שמך
עורך חרמון משועמם לעצור אותו ולגייס אותו למלחמה בעזה כל החרמנים והרבנים החשודים במעשים מגונים לעזה בעזה יש הרבה הומניזם שיז.... אותם התח.... זה העונש ההולם
תל אביב מפוצצת סוטים הכל חופשי רק על חשודים חרדים קלל להכפיש כבר בחשד
למה לא מפרסמים תמרגל מהדרום עד עכשיו???? למה לפרסם פנים של בן אדם כל עוד הוא לא הואשם?? רק חרדים אתם מכפישים חופשי
למה אתם לא אומרים על אייל גולן רואים דתיים זהו
איכס דוחהה זוועעעה
בושה לסרס ולשלוח אותו לעזה
הלוואי והיו מסירים צו איסור פרסום שניתן להרבה פדופילים מפורסמים.
פושע ונבלה בחור דתי לא מתבייש לעשות מעשים כאלה מסכנות הבנות צריך מאסר
משקפיים כבר יש לו מאחלת לו שאלוהים שלו יעוור אותו לגמרי
חד וחלק הנה עוד חשוד בפ ד ופיליה עם כיפה מנשק מזוזות ומניח תפילין אמרתי לך כל יום אחד חדש ותבין מבחינת אוכלוסיה אתם פרומיל מבחינת ס ו טים אתם אלופים
הרבה שמאלנים מתחזים לחרדים עושים פשעים ומקבלים כספים
לא הבנתי מה הסדר של הדברים קודם עוצרים בלי תלונות ואז מחפשים קורבנות הורסים לאנשים חיים?