קרויזק צודק .... הוא נציגו של העבריין המורשע בן גביר 🤮 , שביבי הוא אסקופה נדרסת לרגליו ....
אסי פנחס
נכון!
זורבה היווני
שב בשקט, רוב מכריע של העם בעד סיום המלחמה והחזרת החטופים. לא ניתן למיעוט המטורלל והקצינוי להרוס את המדינה. לא מתאים לכם תתפטרו ואל תחסרו על ארבע כמו עכברים בלילה. די לסחטנות של בן גביר ושמוטריץ.
קרויזק צודק .... הוא נציגו של העבריין המורשע בן גביר 🤮 , שביבי הוא אסקופה נדרסת לרגליו ....
נכון!
שב בשקט, רוב מכריע של העם בעד סיום המלחמה והחזרת החטופים. לא ניתן למיעוט המטורלל והקצינוי להרוס את המדינה. לא מתאים לכם תתפטרו ואל תחסרו על ארבע כמו עכברים בלילה. די לסחטנות של בן גביר ושמוטריץ.
פיפי על הלחי נשבע לכם