חמאס מכחיש: "לא תכננו לתקוף את ישראל במהלך הפסקת האש"
20 תגובות
אלי לוי
מי מאמין לשקרים שלכם אירגון טרוריסטי מפלצתי שלא מרחם על תינוקות וילדים קטנים רוצח בדם קר ומבתר גופות ושורף אותם . דוגמת משפחת ביבס הי"ד
טלי כס
החמאס היו וישארו שקרים,חלאות המין האנושי,מפלצות שאין כדוגמתן להשמיד את כל הרצועה
אלכסנדר כהן
תעצרו את ההומניטרי.תנו הומניטרי רק תמורת החטופים.אין חטופים אין אוכל ומים וחשמל ודלק
Y Jacob
יש לו הרבה סרטים בראש מאז נהיה שר הביטחון
sarit ribner
וזה עדיין שקר מה שכתבת אדוני אתה קורא לעצמך עיתונאי ?
sarit ribner
זה חוצפה של מי שכתב את הנוסח הזה,עם נותן לחמס כל כך הרבה כבוד כמו שהבנתי ...שלב ב נאמר על ישראל להחליט עם תנאי שלב ב' מקובלים עליה ואם לא יכולה לצאת שוב ללחימה!!
חנה שירי
חחח אחלה בדיחה
הלוחש לסוסים
בגלל מזג האוויר
חיים פ
לא יפה ככה לעשות דמוניזציה לארגון שוחר שלום כמו חמאס
חל טח
נגמרה הפסקת האש
רפאל כהן
ישראל לא תוכל להיות מדינה מתוקנת כאשר חלק נכבד מהחברה כופר בסמכות הממשלה ומעלה על נס את בית המשפט -בית המשפט לא נבחר הממשלה כן וזה מה שקובע
רפאל כהן
כאשר חמאס יהיה מחוץ לרצועה וחטופיני נחייל והמתים יהיי אצלנו אגע דניצחני במלחמה עד אז הכל באוויר
רפאל כהן הגיב/ה תגובה אחת
מיכל פרקל
לא חשבו שתגידו את האמת!!
אמירה מור
איזה בדיחות חמודי
yvette efrati
לא להאמין לרוצחים את החמאס חייבים לחסל שלא יהיה זכר של המילה חמאס לעולם ועד
זיו יוסוב
חמאס יכול לספר אלף ואחד סיפורים...אנחנו מאמינים בני מאמינים עם הנצח...מחויבים להשמיד את עמלק...החמאס הוא עמלק..ולא ישאר ממנו אלה..כאבי ההסטוריה
Kobi
אין אמונה בגוים תלמדו. במקום לחסל. נותנים להם להשתקם
eve co
בני שרמוט***** בני עוולה תיכף תשלחו לפי התור ל-72 בתולות השמיימה
מי מאמין לשקרים שלכם אירגון טרוריסטי מפלצתי שלא מרחם על תינוקות וילדים קטנים רוצח בדם קר ומבתר גופות ושורף אותם . דוגמת משפחת ביבס הי"ד
החמאס היו וישארו שקרים,חלאות המין האנושי,מפלצות שאין כדוגמתן להשמיד את כל הרצועה
תעצרו את ההומניטרי.תנו הומניטרי רק תמורת החטופים.אין חטופים אין אוכל ומים וחשמל ודלק
יש לו הרבה סרטים בראש מאז נהיה שר הביטחון
וזה עדיין שקר מה שכתבת אדוני אתה קורא לעצמך עיתונאי ?
זה חוצפה של מי שכתב את הנוסח הזה,עם נותן לחמס כל כך הרבה כבוד כמו שהבנתי ...שלב ב נאמר על ישראל להחליט עם תנאי שלב ב' מקובלים עליה ואם לא יכולה לצאת שוב ללחימה!!
חחח אחלה בדיחה
בגלל מזג האוויר
לא יפה ככה לעשות דמוניזציה לארגון שוחר שלום כמו חמאס
נגמרה הפסקת האש
ישראל לא תוכל להיות מדינה מתוקנת כאשר חלק נכבד מהחברה כופר בסמכות הממשלה ומעלה על נס את בית המשפט -בית המשפט לא נבחר הממשלה כן וזה מה שקובע
כאשר חמאס יהיה מחוץ לרצועה וחטופיני נחייל והמתים יהיי אצלנו אגע דניצחני במלחמה עד אז הכל באוויר
לא חשבו שתגידו את האמת!!
איזה בדיחות חמודי
לא להאמין לרוצחים את החמאס חייבים לחסל שלא יהיה זכר של המילה חמאס לעולם ועד
חמאס יכול לספר אלף ואחד סיפורים...אנחנו מאמינים בני מאמינים עם הנצח...מחויבים להשמיד את עמלק...החמאס הוא עמלק..ולא ישאר ממנו אלה..כאבי ההסטוריה
אין אמונה בגוים תלמדו. במקום לחסל. נותנים להם להשתקם
בני שרמוט***** בני עוולה תיכף תשלחו לפי התור ל-72 בתולות השמיימה
צריך לחסל את חמאס