התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל
יאללה תנו גז בעזה
תודה על עזרתך תוסיף סעיף נוסף אדאג לישראל ממושחתים
לא יכולים לדון בשיחת טלפון? אולי תיפלו שניכם על איראן ותגמרו אותם? רעיון נחמד כזה, לא?
השם ישמור על ביבי נתניהו
ברור למה לא למשוך זמן הן לחטופים והן להפסקת המלחמה ?????
לא אדון..אלא הורה מה לעשות בעזה עכשיו....
יאללה תנו גז בעזה
תודה על עזרתך תוסיף סעיף נוסף אדאג לישראל ממושחתים
לא יכולים לדון בשיחת טלפון? אולי תיפלו שניכם על איראן ותגמרו אותם? רעיון נחמד כזה, לא?
השם ישמור על ביבי נתניהו
ברור למה לא למשוך זמן הן לחטופים והן להפסקת המלחמה ?????
לא אדון..אלא הורה מה לעשות בעזה עכשיו....