לפני הקבינט: נתניהו יכנס דיון ביטחוני בעקבות הפגיעה בנתב"ג
33 תגובות
מיכאל מרדכי
חייב להגיב בעוצמה להוריד להם את כל שדה התעופה ותשתיות
דונאלד דאר
זיבי יאיים, כץ בובת זיבי, יוריד הנחיות, בשטח כלום ושום דבר. פרווה. ממשלת פרווה, אין טעם, אין ריח, הכל כלום ושום דבר. אפסיםםםםםם/ פחדניםםםםםם/ תחזיקו אותי.
זורבה היווני
הוא יכנס דיון. הוא יוציא סרטון. הוא יזהיר הוא יאיים. הוא ינחה. הכול טוב. לא לדאוג. החותים לא מתרגשים וימשיכו לשגר טילים מתימן הרחוקה.
זכי קזאילה
ביבי פקה פקה מי יהיה בדיון הבטחוני סמוטריץ בן דביק שקלי כל האפסים מסביבך מה עם הנצחון המוחלט שלח את כץ לקטוף את פירות הנצחון ושלח אותם למיאמי מתנה ליאיר שמסתתר כמו עכבר
ביבי תתעורר הבית מתפורר קום מ יין תורידו מחירים ומעמ
אוהד לוי
ביבי לא כשיר להיות ראש ממשלה, חשובה לו הקואליציה והכסף מקטאר יותר מאשר המדינה ואזרחיה.
Aron Kilinsky Kilinsky
מתברר שה השריפות זה פעולה של הביביסטים
חקלאי פיקח
לא להתייחס למגיב ימין טיפש,נמצא בסדנה שיפור אוצר המילים אצל אבשלום קור,לפעמיים מבריז מהשיעורים
אחד העם
ביבי תעבור למשרד החוץ יאלוף
ותן למישהו עם ביצים ( לא אשכנזי גלותי) לנהל את הביטחון
אברהם ברזילי
מספיק עים כל הדיונים צריך להיתעורר ולפזר את הממשלה הכושלת הזאת ולהקים ממשלת חרום אמיתית שתציל את המדינה זיבי כבר לא מסוגל לנווט את הספינה הלחצים שהוא נתון להם מחרדים לא מאפשרים לא להחליט בנושאים ביטחוניים כלכליים ובריאותיים יאללה לניבצרות
נתן לייזר
כשהביביסטים יפסיקו לגעת בכסף הקטארי יפסיקו הבעיות לא מאמין להם הם מדליפים הכל לקטאר.
ו ב
דיון בטחוני, לא בגלל שהטיל נחת בנתב״ג . אלא בגלל שאלת מיליון הדולר- מהי הטכנולוגיה שהכשילה את יירוט הטיל על ידי מערכות ההגנה הן האמריקאית והן הישראלית.
אחת אחת
הגיע הזמן למחוק את תימן מה קורה אתכם אתם ישנים? הם לא מפסיקים לשלוח טילים
חיים הראל
מבלבל דיון ביטחוני לפני ישבת קבינט ביטחוני אתא הבנתה את זה ברוך מהגשש? כרבושתה גרעין בודד
עליזה סלע
בטוח שכל השמאל חוגג,כמו באותו היום הארור 7,10, ידעו יחד רונן בר, והשריפות במדינה ,חג לשמאל ,רק קינאתם הרבה, בראש ממשלת ישראל,
הצג את כל 5 התגובות
חניק פ"ת
נתניהו תיתן הוראה להעמיד טילי פטריוט מסביב לנתב''ג אם מפספסים להוריד את הטיל כשהוא משוגר מתימן ברגע שהוא קרוב לנתב''ג שישלחו טילי פטריוט כמו פעם ליירט אותו הפספוס הבא יעלה לנו בחיי אדם רבים
מיקו נווה
חרטה. ברטה שמרטה
חקלאי פיקח
קשקשת ברשת
קובי זינו
רק אשמדה של אירן
דבורה איבגי
אין מדיניות לממשלה הזו לא קובעים מדיניות אחרי אסון הגיע זמן שיקבעו מדיניות לכל תרחיש ובטח לא קובעים ומבטלים
נפתלי טייבי
גדי שמני (מיל) אתה שמלאני ונישארתה שמלאני נוכל...
שלומות חברים
תימן על הכוונת. עלינו לנקום על התרחיש הזה.
יעקב שמרלינג
צריך לכנס באופן מיידי את הקבינט המורחב ולא לחכות לאסון הבא!!!!!!!!!!!!
חייב להגיב בעוצמה להוריד להם את כל שדה התעופה ותשתיות
זיבי יאיים, כץ בובת זיבי, יוריד הנחיות, בשטח כלום ושום דבר. פרווה. ממשלת פרווה, אין טעם, אין ריח, הכל כלום ושום דבר. אפסיםםםםםם/ פחדניםםםםםם/ תחזיקו אותי.
הוא יכנס דיון. הוא יוציא סרטון. הוא יזהיר הוא יאיים. הוא ינחה. הכול טוב. לא לדאוג. החותים לא מתרגשים וימשיכו לשגר טילים מתימן הרחוקה.
ביבי פקה פקה מי יהיה בדיון הבטחוני סמוטריץ בן דביק שקלי כל האפסים מסביבך מה עם הנצחון המוחלט שלח את כץ לקטוף את פירות הנצחון ושלח אותם למיאמי מתנה ליאיר שמסתתר כמו עכבר
מה יעשו בקבינט !? יאכלו בורקס ישתו מיץ תפוזים וסודה גראפס והבייתה
ביבי תתעורר הבית מתפורר קום מ יין תורידו מחירים ומעמ
ביבי לא כשיר להיות ראש ממשלה, חשובה לו הקואליציה והכסף מקטאר יותר מאשר המדינה ואזרחיה.
מתברר שה השריפות זה פעולה של הביביסטים
לא להתייחס למגיב ימין טיפש,נמצא בסדנה שיפור אוצר המילים אצל אבשלום קור,לפעמיים מבריז מהשיעורים
ביבי תעבור למשרד החוץ יאלוף ותן למישהו עם ביצים ( לא אשכנזי גלותי) לנהל את הביטחון
מספיק עים כל הדיונים צריך להיתעורר ולפזר את הממשלה הכושלת הזאת ולהקים ממשלת חרום אמיתית שתציל את המדינה זיבי כבר לא מסוגל לנווט את הספינה הלחצים שהוא נתון להם מחרדים לא מאפשרים לא להחליט בנושאים ביטחוניים כלכליים ובריאותיים יאללה לניבצרות
כשהביביסטים יפסיקו לגעת בכסף הקטארי יפסיקו הבעיות לא מאמין להם הם מדליפים הכל לקטאר.
דיון בטחוני, לא בגלל שהטיל נחת בנתב״ג . אלא בגלל שאלת מיליון הדולר- מהי הטכנולוגיה שהכשילה את יירוט הטיל על ידי מערכות ההגנה הן האמריקאית והן הישראלית.
הגיע הזמן למחוק את תימן מה קורה אתכם אתם ישנים? הם לא מפסיקים לשלוח טילים
מבלבל דיון ביטחוני לפני ישבת קבינט ביטחוני אתא הבנתה את זה ברוך מהגשש? כרבושתה גרעין בודד
בטוח שכל השמאל חוגג,כמו באותו היום הארור 7,10, ידעו יחד רונן בר, והשריפות במדינה ,חג לשמאל ,רק קינאתם הרבה, בראש ממשלת ישראל,
נתניהו תיתן הוראה להעמיד טילי פטריוט מסביב לנתב''ג אם מפספסים להוריד את הטיל כשהוא משוגר מתימן ברגע שהוא קרוב לנתב''ג שישלחו טילי פטריוט כמו פעם ליירט אותו הפספוס הבא יעלה לנו בחיי אדם רבים
חרטה. ברטה שמרטה
קשקשת ברשת
רק אשמדה של אירן
אין מדיניות לממשלה הזו לא קובעים מדיניות אחרי אסון הגיע זמן שיקבעו מדיניות לכל תרחיש ובטח לא קובעים ומבטלים
גדי שמני (מיל) אתה שמלאני ונישארתה שמלאני נוכל...
תימן על הכוונת. עלינו לנקום על התרחיש הזה.
צריך לכנס באופן מיידי את הקבינט המורחב ולא לחכות לאסון הבא!!!!!!!!!!!!
למה מחכים כל הזמן?? אוף