מילואימניקים חתמו על מכתב: ״נתניהו עצור את המלחמה״
65 תגובות
קובי זינו
ביבי קינג. עד הניצחון המוחלט. ולכול חילנו הגיבורים. שאלוהים ישמור אותכם. נכון שזה קשה.לא מפסיקים.. עד הניצחון סבלנות.
חבצלת השרון
בטחון במזרח התיכון הוא רק בכח הזרוע. מי עדיין לא הבין את זה? אין בטחון בהסכמים עם ערבים. לכו ללמוד קצת עם מי יש לנו עסק. הפסקת המלחמה עכשיו תביא עלינו את הטבח הבא.
רמי חכם
מי שחושב לעשות פוליטיקה בצבא שישב בבית
זורבה היווני
צריך להפנות את המכתב לנשיא טראמפ שעדיין לא מפנים שביבי מזיק לו ומכשיל אותו ומסבך אותו במלחמה חסרת תוחלת עם כל העולם. במקום שאוהב תוביל את העולם החופשי הוא נגרר כמו סמרטוט אחרי ביבי ודרמר.
אא בב
תבינו קברניהו לא מחליט הפולניה מחליטה לצערנו
אריק אריק
בולשיט.
אסתר סויסה
אנשי מילואים היקרים אתם צןדקים בהחלט
אהרון רובין
אני פשוט לו מבין טראף נתן לך צק פתוח לחסל את חמס מה עושה ביבי מחכה ומחכה ומחכה עד שטראף יגיד לביבי זהות ניגמר לך הזמן
אסתר סויסה הגיב/ה תגובה אחת
אהרון רובין
יש לכם תעות הם רוצים להלחם מי שעוצר אותם זה ביבי נתניה
אהרון רובין
ביבי הם אתה פחדן לחסל את חמס תכנע ןזהא
אהרון רובין
ביבי הם אתה פחדן לחסל את חמס תכנס וזהא
אהרון רובין
ביבי נתניהו המכתב מילואימניקים הם צודקים עוד מעט אף אחת לו ימין לך
אסי פנחס
ערב רב מקפל ן
MM sh
לשחרר אותם לא רוצים אחים לנשק בצבא אאוט
בטי בן שבת
חבורת לוחמים עלובים שמראים פחדנות לאויב
ריקי סיטון
מי שלא טוב לו יום טוב לו
זהבה עזרא
מה אכפת לביבי והמשפחה שלו בכלל ? העיקר שהוא ישב בכסא ראש הממשלה ,אף אחד לא מעניין אותם
אוהב ישראל
בשתי מילים: גועל נפש!
אלפרדו בניסו
אלו לא מילואימינקים שמייצגים אותנו אלפי מילואימניקים שדורשים את המשך הלחימה וחיסול החמאס במיידי
ס ט
מעולה ,רק ככה יבינו ,שזה יגיע לאלפים רבים של מילואימניקים הם יבינו שאין עם מי להלחם
אילנה בר אילן
אסור להפסיק את המלחמה
יעקב אנגוני
שאפו ענק תומך בכם
יובל אלף
מערכת חמל יא חבורת עלובים עוכרי ישראל...מחלישים את החיילים הלוחמים..לא מאמינים למילה שלכם..עם ישראל חי..וחזק..ומנצח..בעזרת השם
ביבי קינג. עד הניצחון המוחלט. ולכול חילנו הגיבורים. שאלוהים ישמור אותכם. נכון שזה קשה.לא מפסיקים.. עד הניצחון סבלנות.
בטחון במזרח התיכון הוא רק בכח הזרוע. מי עדיין לא הבין את זה? אין בטחון בהסכמים עם ערבים. לכו ללמוד קצת עם מי יש לנו עסק. הפסקת המלחמה עכשיו תביא עלינו את הטבח הבא.
מי שחושב לעשות פוליטיקה בצבא שישב בבית
צריך להפנות את המכתב לנשיא טראמפ שעדיין לא מפנים שביבי מזיק לו ומכשיל אותו ומסבך אותו במלחמה חסרת תוחלת עם כל העולם. במקום שאוהב תוביל את העולם החופשי הוא נגרר כמו סמרטוט אחרי ביבי ודרמר.
תבינו קברניהו לא מחליט הפולניה מחליטה לצערנו
בולשיט.
אנשי מילואים היקרים אתם צןדקים בהחלט
אני פשוט לו מבין טראף נתן לך צק פתוח לחסל את חמס מה עושה ביבי מחכה ומחכה ומחכה עד שטראף יגיד לביבי זהות ניגמר לך הזמן
יש לכם תעות הם רוצים להלחם מי שעוצר אותם זה ביבי נתניה
ביבי הם אתה פחדן לחסל את חמס תכנע ןזהא
ביבי הם אתה פחדן לחסל את חמס תכנס וזהא
ביבי נתניהו המכתב מילואימניקים הם צודקים עוד מעט אף אחת לו ימין לך
ערב רב מקפל ן
לשחרר אותם לא רוצים אחים לנשק בצבא אאוט
חבורת לוחמים עלובים שמראים פחדנות לאויב
מי שלא טוב לו יום טוב לו
מה אכפת לביבי והמשפחה שלו בכלל ? העיקר שהוא ישב בכסא ראש הממשלה ,אף אחד לא מעניין אותם
בשתי מילים: גועל נפש!
אלו לא מילואימינקים שמייצגים אותנו אלפי מילואימניקים שדורשים את המשך הלחימה וחיסול החמאס במיידי
מעולה ,רק ככה יבינו ,שזה יגיע לאלפים רבים של מילואימניקים הם יבינו שאין עם מי להלחם
אסור להפסיק את המלחמה
שאפו ענק תומך בכם
מערכת חמל יא חבורת עלובים עוכרי ישראל...מחלישים את החיילים הלוחמים..לא מאמינים למילה שלכם..עם ישראל חי..וחזק..ומנצח..בעזרת השם
אז לפי החשבון חתמו 6 מילואימניקים
אסור להפסיק את המלחמה