נשיא איראן מודה: "מתמודדים עם לחצים חסרי תקדים בצל המלחמה"
8 תגובות
צדיק המסיכות
היה צריך כבר לשתק לאירן את החשמל מזמן. הם היו אמורים להיות בחושך.
אורן כהן
תמשיכו ככה אתם בדרך הנכונה
איתן קוצר
זה הכל שקר לא מזיז למישור באירן אם כל התושבים מתים מרעב לכן אין להזמין לאף מילה רק לעובדות המעצר סגור והאורניות שם
שרגא זלמנוביץ קפלניסט מוצהר
רוצים לדעת למה האיראנים קשים כל כך ? ובכן ההסבר פשוט וברור- מסיתי השמאל הבזויים כל הזמן שופכים כאן בארצנו רעל ותרעלה ותבהלה, שחייבים להפסיק את המלחמה ושממשלה כאן ובארצות הברית משקרות לגבי תוצאות המלחמה, והאיראנים משתמשים בזה נגדנו
מקס סבג
כל כך ברור אירן לא תיסוג משום בקשה שלה את האורניום לא תיתן את המיצר היא תהפוך להכנסה כלכלית בגביית דמי מעבר וכך תהפוך את המכות לניצחון...
Henri reka
va te faire shtop
איריס דרור
נו בתר פלאי תמגוצי נו אתה לא מסוגל לקים את המילחמה אתה קוקו רק מאים ייבתר פלאי
היה צריך כבר לשתק לאירן את החשמל מזמן. הם היו אמורים להיות בחושך.
תמשיכו ככה אתם בדרך הנכונה
זה הכל שקר לא מזיז למישור באירן אם כל התושבים מתים מרעב לכן אין להזמין לאף מילה רק לעובדות המעצר סגור והאורניות שם
רוצים לדעת למה האיראנים קשים כל כך ? ובכן ההסבר פשוט וברור- מסיתי השמאל הבזויים כל הזמן שופכים כאן בארצנו רעל ותרעלה ותבהלה, שחייבים להפסיק את המלחמה ושממשלה כאן ובארצות הברית משקרות לגבי תוצאות המלחמה, והאיראנים משתמשים בזה נגדנו
כל כך ברור אירן לא תיסוג משום בקשה שלה את האורניום לא תיתן את המיצר היא תהפוך להכנסה כלכלית בגביית דמי מעבר וכך תהפוך את המכות לניצחון...
va te faire shtop
נו בתר פלאי תמגוצי נו אתה לא מסוגל לקים את המילחמה אתה קוקו רק מאים ייבתר פלאי
נו תגיבו לו אוטיסטים יקרים שחושבים שהוא שומע אתכם