רק ביבי לכלא joמי שלא לקח אחריות על השבת הארורה. לא יכול לקחת קרדיט על הצלחות של החיילים הכבוד של צה"ל וכוחות הביטחון בלבד!!!! בלי טריקים ובלי שטיקים
יוסף מרקוביץ ברכות לנפתול הנוכל הבינלאומי . על השתלטותו על המשט . גם ללפידי הלפלוף וגם לבוגי העגלון כמובן גם לליברמן הדוב המולדובי . לכל חמשת השיכורים .אבי ששון הגיב/ה תגובה אחת
רק ביבי לכלא joמי שלא לקח אחריות על השבת הארורה. לא יכול לקחת קרדיט על הצלחות של החיילים הכבוד של צה"ל וכוחות הביטחון בלבד!!!! בלי טריקים ובלי שטיקיםדניאל בליניקוב הגיב/ה תגובה אחת
גוו הוא לקח אחריות אבל לא אשמה אמרתי לך אלף פעם תחשבי לפני שאת רושמת
ומה אם חוק ההשטמות זה לא זדוני
מי שלא לקח אחריות על השבת הארורה. לא יכול לקחת קרדיט על הצלחות של החיילים הכבוד של צה"ל וכוחות הביטחון בלבד!!!! בלי טריקים ובלי שטיקים
בנט ולפיד יקחו את הקרדיט על שמם
"רק ביבי לכלא jo ". חולה נפש ברמות .לא להתיחס . דפוק על כל הראש .
ברכות לנפתול הנוכל הבינלאומי . על השתלטותו על המשט . גם ללפידי הלפלוף וגם לבוגי העגלון כמובן גם לליברמן הדוב המולדובי . לכל חמשת השיכורים .
מי שלא לקח אחריות על השבת הארורה. לא יכול לקחת קרדיט על הצלחות של החיילים הכבוד של צה"ל וכוחות הביטחון בלבד!!!! בלי טריקים ובלי שטיקים
אין לנו הסברה ויש לצערי הרבה חומר !והעולם לא מבין
נראה שהמרעילים עדיין לא התעוררו או שנחנקו בשנתם