עוד רובים תנו לאירנים הכורדים לפחות ייצא משהו טוב מהרוע
יוסי גל
זה אחד כמה עבר?
יוסי אוחיון
אם יש הסכם עם מצרים ולפי ההסכם האזור אמור להיות מפורז, איך המצרים מרשים לזה להשתולל, ולמה אים מניעה ואכיפה?? לכל יפה הנפש האהבלים והמעופפים, שינחתו ויחשבו מציאותית כלפי המצרים, אמינותם וכוונותיהם
עמודי תלייה
4 נתפסו 40000 עברו
עוד רובים תנו לאירנים הכורדים לפחות ייצא משהו טוב מהרוע
זה אחד כמה עבר?
אם יש הסכם עם מצרים ולפי ההסכם האזור אמור להיות מפורז, איך המצרים מרשים לזה להשתולל, ולמה אים מניעה ואכיפה?? לכל יפה הנפש האהבלים והמעופפים, שינחתו ויחשבו מציאותית כלפי המצרים, אמינותם וכוונותיהם