רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

"עצרו את רצח העם": מחאה ליד השטיח האדום בפסטיבל ונציה

icon-msg
8 תגובות
שרון לוי
שרון לוי

בזכות השמאלנים שמפיצים שקרים על ישראל, ודואגים לצטט אותם בעולם.

גדי שלסקי
גדי שלסקי

המוסד צריך לפעול ולחסל את מארגני המחאה המתועבת נגד ישראל

ואהבת לרעך  כמוך
ואהבת לרעך כמוך

האם השם התברך נותן לנו סימנים שעזה צריכה להפוך לשטח ישראלי צבאי ואזרחי ??? ימים יגידו

ואהבת לרעך  כמוך
ואהבת לרעך כמוך

חובה עלינו להציע לאמריקה גם לבנות יחד איתנו בסיסים ישראלים אמריקאים כוחות משולבים של צבא ארה״ב ויחידות עלית של צה״ל . הסכנה האמיתית והקיומית שלנו היא מצרים . תתעוררו חייבים לכבוש את עזה בשלמותה .

ואהבת לרעך  כמוך
ואהבת לרעך כמוך

ישראל חייבת לגרש את העזתיים למדינות מוסלמיות . עזה חייבת להיות בסיסים צבאיים וישובים חדשים כמו גוש קטיף של פעם . חייבים להבין המצרים מחכים לנו בפינה . ו110 מליון . זה לא 9 מליון . עזה חייבת להיכבש לאחר חזרת החטופים . אחרת נשלם בעתיד במלחמה מול מצרים מחיר…

Tal טל
Tal טל

באפריקה יש תמיד מלחמות ורצח ילדים ואזרחים ולעולם לא אכפת, אבל עזה כן אכפת. סתם להציק ליהודים

1
ח ל
ח ל

אף מילה על החטופים.

1
שרה בלאק גורוקוב
שרה בלאק גורוקוב

נמרוד ניר מוזס סיימון