צה"ל: חיזבאללה שיגר פצצות מרגמה לעבר כוחותינו - אין נפגעים
3 תגובות
י. חנ
למה מחכים? איראן הפרה את הפסקת האש. מספיק עם הרפיסות מול איראן והחיזבאללה. החיילים האהובים שלנו בסכנה כמו ברווזים במטווח
סינה דיין
מה הממשלה הזאת מחכה? שיקרה אסון גדול ואז תתחילו לפעול?? תמחקו את ביירות קודם.דייי להשתקה ולהגבלה של חיילנו היקרים.דיי לנו במשפחות שכולות.תתעוררו כבר.האוייב קלט את הקטע
למה מחכים? איראן הפרה את הפסקת האש. מספיק עם הרפיסות מול איראן והחיזבאללה. החיילים האהובים שלנו בסכנה כמו ברווזים במטווח
מה הממשלה הזאת מחכה? שיקרה אסון גדול ואז תתחילו לפעול?? תמחקו את ביירות קודם.דייי להשתקה ולהגבלה של חיילנו היקרים.דיי לנו במשפחות שכולות.תתעוררו כבר.האוייב קלט את הקטע
נו ולמה מחכה הבובה על חוט של טראמפ???