רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

דובר צה"ל
דובר צה"ל

רצף שיגורים של חיזבאללה על כוחותינו בלבנון: אין נפגעים

icon-msg
3 תגובות
גימי ימני ציוני
גימי ימני ציוני

להפציץ את בירות עד שנגרום להם למלחמת אזרחים שיחסלו את השיעים או ככה או השמדת לבנון כמו עזה

זכי קזאילה
זכי קזאילה

ביבי איכה החיילים שלנו לא שלך כי בנך יאיר נעלם כמו ברוכים בלבנון חבריך לממשלה טוענים ללא בושה שאין הפגזות מלבנון כפי שאמרת טיפטופים מה שהביא עלינו תחת המשמרת שלך את הטבח ב7 לאורטובר

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים ובממשלה מסרבים לגייס חרדים ולכן כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי. וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע לכנסת ולראשות המקומית בלי טריקים ובלי שטיקים