רצף שיגורים של חיזבאללה על כוחותינו בלבנון: אין נפגעים
3 תגובות
גימי ימני ציוני
להפציץ את בירות עד שנגרום להם למלחמת אזרחים שיחסלו את השיעים או ככה או השמדת לבנון כמו עזה
זכי קזאילה
ביבי איכה החיילים שלנו לא שלך כי בנך יאיר נעלם כמו ברוכים בלבנון חבריך לממשלה טוענים ללא בושה שאין הפגזות מלבנון כפי שאמרת טיפטופים מה שהביא עלינו תחת המשמרת שלך את הטבח ב7 לאורטובר
רק ביבי לכלא jo
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים
ובממשלה מסרבים לגייס חרדים
ולכן
כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי.
וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע
לכנסת ולראשות המקומית
בלי טריקים ובלי שטיקים
להפציץ את בירות עד שנגרום להם למלחמת אזרחים שיחסלו את השיעים או ככה או השמדת לבנון כמו עזה
ביבי איכה החיילים שלנו לא שלך כי בנך יאיר נעלם כמו ברוכים בלבנון חבריך לממשלה טוענים ללא בושה שאין הפגזות מלבנון כפי שאמרת טיפטופים מה שהביא עלינו תחת המשמרת שלך את הטבח ב7 לאורטובר
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים ובממשלה מסרבים לגייס חרדים ולכן כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי. וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע לכנסת ולראשות המקומית בלי טריקים ובלי שטיקים