שר החוץ הבריטי: על חמאס לשחרר את כל החטופים באופן מיידי"
8 תגובות
אמנון כהן
אחד שעדיין לא יצא מהסרט ....
שגיב ניסים
שנתיים לקח למדינה מערבית לשחרר הצהרה כזאת. שנתיים!!! חלש מידי מעט מידי ומאוחר מידי
אייל עמרני
קישקוש הכל פוליטי לא מעניין אותם
יעקב שורץ
בריטניה הכבושה , בלי כדור אחד , מי שולט ברחוב ,זה פלסטינים, תכיף ראש ממשלת בריטניה יהייה מוסלמי
אבי הצדיק
איזה עולם דפוק כול יום נהרגים מאה מחבלים כאילו אם חמאס היה עושה חשבון על חמישים לעומת עשרות אלפים זה רק אומר שהעולם הטיפש צריך להגיד להם מה לא מעניין אותכם אנשים שלכם שאתם לא משחררים חטופים ולהפסיק את המלחמה השנאל זה הכח של חמאס
שלמה ברששת
אברהם ברקו
החמאס הצוחק על שר חוץ הבריטי.
יוסי יוסף
מה אתה אומר? באמת? חשבת שאתם מקשיחים עמדתםצעםמהמדיניות הדבילית שלכם?
אחד שעדיין לא יצא מהסרט ....
שנתיים לקח למדינה מערבית לשחרר הצהרה כזאת. שנתיים!!! חלש מידי מעט מידי ומאוחר מידי
קישקוש הכל פוליטי לא מעניין אותם
בריטניה הכבושה , בלי כדור אחד , מי שולט ברחוב ,זה פלסטינים, תכיף ראש ממשלת בריטניה יהייה מוסלמי
איזה עולם דפוק כול יום נהרגים מאה מחבלים כאילו אם חמאס היה עושה חשבון על חמישים לעומת עשרות אלפים זה רק אומר שהעולם הטיפש צריך להגיד להם מה לא מעניין אותכם אנשים שלכם שאתם לא משחררים חטופים ולהפסיק את המלחמה השנאל זה הכח של חמאס
החמאס הצוחק על שר חוץ הבריטי.
מה אתה אומר? באמת? חשבת שאתם מקשיחים עמדתםצעםמהמדיניות הדבילית שלכם?