התקבלה עמדת הממשלה לכיבוש עזה לא מתייחסים לירא ורך הלבב אין מקום לפחדנות של כל הרמטכטיזים וההססנים מפחידי ומרעילי הבארות חטוף שצריך ל☠️לא יעזור כלום בסוף י מ ו ת מרעב או מקריסת מערכות ממש שכל פשוט אחד ועוד אחד כל מי שחושב אחרת חמור
מי שרוצה לשחרר חטופים ולנצח במלחמות צריך צניעות שמירת הברית תורה מצוות ותפילות בצורה מכובדת
התקבלה עמדת הממשלה לכיבוש עזה לא מתייחסים לירא ורך הלבב אין מקום לפחדנות של כל הרמטכטיזים וההססנים מפחידי ומרעילי הבארות חטוף שצריך ל☠️לא יעזור כלום בסוף י מ ו ת מרעב או מקריסת מערכות ממש שכל פשוט אחד ועוד אחד כל מי שחושב אחרת חמור
להשמיד את אוכלוסית עזה מהר אין זמן