רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

דובר צה"ל
דובר צה"ל

״אנחנו יוצאים להתקפה עוצמתית על מעוז החמאס בעיר עזה"

icon-msg
10 תגובות
Nurit Miller
Nurit Miller

תשמידו, תשטחו תהרסו עד היסוד את עזה ואת כל הרצועה הארורה ! העם היושב בהן הוא מפלצות ומוטציות, עיוות של המין האנושי ! אם לא תחסלו אותם- הם יחסלו אותנו !

זיו יוסוב
זיו יוסוב

מתבקש לא לסכן את חיילי צה"ל.. לעבוד בארטילריה ומהאויר...להבריח אותם לדרום..ואז אפילו עוד יותר להגביר אש על כל מה שזז.סיכון מינימלי לחילים

1
יוכבד אוחיון
יוכבד אוחיון

בהצלחה לצהל 💪🇮🇱ברכת השם עלכם לשמירה והגנה 🙏🙏תשובו לשלום עם ידכם על העליונה ללא פגע בריאים ושלמים אמרו אמן 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

2
Zeev zz
Zeev zz

אליפות תשמרו על עצמכם אחים ואחיות ותנו ליצורים בראש

3
לריסה רחמינוב
לריסה רחמינוב

תלחו לשלום ותחזרו לשלום אמן ואמן 🙏🙏 אוהבים אותכם חזק

4
הלוחש לסוסים
הלוחש לסוסים

ביבי אשם

סמיר טאפש
סמיר טאפש

השם ישמור עלכם אמן תחזרו בשלום

3
ליאת רווח
ליאת רווח

שהקב"ה ישמור עליכם ותחזרו לשלום אמן🙏

5
אתי לוי
אתי לוי

חיילים יקרים לכו ושובו לשלום בריאים ושלמים.

5
פרו אוהב ישראל
פרו אוהב ישראל

השם ישמור את חיילינו

4