מה עם כל המשאיות שנכנסות לעזה,החבילות העלו הם רק משהו פוליטי ולא הומניטרי.
Haim Rubin
להצניח להם רעל. לא נישכח כמה רקדו על הדם שלנו
ויקטוריה שם חיבה ויקי בן שבת
לא מבינה הם אומרים שישראל. מרעיבה אותם אבל אני רואה כול. יום הם מקבלים אלפי טונות של אוכל לא מבינה איזה רעב יש בישראל עם יוקר המחיה פירות וירקות הכול בגובה השמים
איריסדרור דרור
אדון כץ כץ העוקץ אתה בדרך החוצה אני מכורה שאתה מבין תמישפת אתה הולך לעוף מתפקידך שמעתה טוב יזבל מונגו אתה עם תיסמונת של. מונגו הורים לך ביכלל רשות ליהיות שר ביטחון אתההלא מתאים לתפקיד מההלעשות זה מה הולך ליקרו לך
אביבית מכלוף
שום סיוע אסו להכנס עד החזרת כל החטופים
איריסדרור דרור
מיצריים גוש קטיף שלנו מיתמידנותוחזר אלינו בי לכם. ואתה כץ כץ. העוקץ מי אתה ביכלל שתפגע. הקצינים הקרביים שלנו תענה לי אתה מונגו אתה יודע מה זה מונגו. זה. מפגר שהולך בכח כי למפגשים אין שכל שם למעלה ולכן הכל הולך אצלם בכח וזה מה שאתה עושה ימנגו
לי ברגמן
חשבתי שאין רכב בעזה!!! כל פעם אתם מזכירים לנו כמה אנחנו מטומטמים ....פשוט ממשלה בושה! בושה שנותנת דלק לאויב
איריסדרור דרור
מעצרים שתדעו לכם שגוש קטיף היתה שלנו ותחזור ליהיות שלנו ומי שלא נח לו עם זה שיעזוב את מעצרים על תיתעסקו עם ישראל לא כדאי לכם אחרת נראה לכם מרין משתין הדג
גדעון מאור
שאלוקים שבשמיים ימטיר על עזה אש וגופרית מין השמיים , כמו שהמטיר על סדום
גדעון מאור
מה עים החטופים ?? בטח הם שמנים ועבי כרס.... שאלוקים שבשמיים ישרוף את כול מי שדואג לסיוע בעזה
חי חי
אולי תסייעו לי ב 10 אלף כלוחם במילואים יש סיכוי בבקשה ?
לא זכור לנו כי הגרמנים הכניסו משאיות מזון לגאטות
מה עם כל המשאיות שנכנסות לעזה,החבילות העלו הם רק משהו פוליטי ולא הומניטרי.
להצניח להם רעל. לא נישכח כמה רקדו על הדם שלנו
לא מבינה הם אומרים שישראל. מרעיבה אותם אבל אני רואה כול. יום הם מקבלים אלפי טונות של אוכל לא מבינה איזה רעב יש בישראל עם יוקר המחיה פירות וירקות הכול בגובה השמים
אדון כץ כץ העוקץ אתה בדרך החוצה אני מכורה שאתה מבין תמישפת אתה הולך לעוף מתפקידך שמעתה טוב יזבל מונגו אתה עם תיסמונת של. מונגו הורים לך ביכלל רשות ליהיות שר ביטחון אתההלא מתאים לתפקיד מההלעשות זה מה הולך ליקרו לך
שום סיוע אסו להכנס עד החזרת כל החטופים
מיצריים גוש קטיף שלנו מיתמידנותוחזר אלינו בי לכם. ואתה כץ כץ. העוקץ מי אתה ביכלל שתפגע. הקצינים הקרביים שלנו תענה לי אתה מונגו אתה יודע מה זה מונגו. זה. מפגר שהולך בכח כי למפגשים אין שכל שם למעלה ולכן הכל הולך אצלם בכח וזה מה שאתה עושה ימנגו
חשבתי שאין רכב בעזה!!! כל פעם אתם מזכירים לנו כמה אנחנו מטומטמים ....פשוט ממשלה בושה! בושה שנותנת דלק לאויב
מעצרים שתדעו לכם שגוש קטיף היתה שלנו ותחזור ליהיות שלנו ומי שלא נח לו עם זה שיעזוב את מעצרים על תיתעסקו עם ישראל לא כדאי לכם אחרת נראה לכם מרין משתין הדג
שאלוקים שבשמיים ימטיר על עזה אש וגופרית מין השמיים , כמו שהמטיר על סדום
מה עים החטופים ?? בטח הם שמנים ועבי כרס.... שאלוקים שבשמיים ישרוף את כול מי שדואג לסיוע בעזה
אולי תסייעו לי ב 10 אלף כלוחם במילואים יש סיכוי בבקשה ?
איזה עם של מפגרים אנחנו