"לא נשב בשקט, קוראים לכלל ישראל להצטרף": המחאה החרדית חוזרת
65 תגובות
מיקי מדמון
כל הכבוד לחרדים אם היה לי הייתי ממן את הכל. תמשיכו כל יום... לא רק לקפלניסתים השמאלנים מותר
מקס סבג
לרסס אותם בספריי צבע שלא יורד אותם ואת הרכבים שלהם...
אנונימיסט ששש 🤫
מכתזיות עם מי ביוב. אלות ברגלים. גיבוי מלא לאנשי החוק כדי לאכוף את החוק. תפגינו כמו בני אדם
אלירז אזולאי
האמיתיים תעזבו
אלירז אזולאי
כל מי שכותב/ כתב/ חשב לכתוב אני מציע לכם לחזור בתשובה! כי הקדוש ברוך הוא לא ממתין כשפוגעים בלומדי התורה שמוסרים נפשם. ושימו לב כל פעם שעלה הנושא קורים דברים לא טובים לעם וכל זה בגלל שמרעים להם! מי שיושב בכולל רגל על רגל שיתגייס, אבל את לומדי התורה האמיתיי
מקס סבג הגיב/ה תגובה אחת
הנוקם הנוקם
ימח שמכם וזיכרכם מושחתים סחטתם את המדינה , אנטי ציונים עלובים
אלירז אזולאי הגיב/ה תגובה אחת
עידן אפשטיין
צדיקים אוהבים אותכם
Judah 10
יותר גרוע מאירן פה היועצת המשפטית דואגת לסכסך את הימין כדי שיתפורר הרי מעולם הם לא גייסו חרדים אז עוצרים דווקא את אלה שלומדים מה הבעיה לעצור את אלה שמשתמטים ולא לומדים את הרמאים ? קשה להגיע אליהם שטויות הם על הברזלים יושבים ככה הם עובדים
צדק ואמת
נכון. כל עם ישראל צריך להצטרף ולהכות בהם!!!👊🏻
כוכבית צרויה
להצטרף ? להפקרה שלכם ? הפקרתם את עם ישראל!!
אלירז אזולאי
יישר כח גדול לאחים שלנו החרדים שמוסרים נפשם יום וליל על לימוד תורה
סיני 💜💛❤️
אייזנלפידיוטים תראו במי אתם בוחרים בנוכל בחלול בעבסים בקרין אלהרר במקרקרות באחת שאומרת שורף לי החריץ ואני צועקת נייר נייר אלה הם הנציגים שלכם כל מתכנני ה7/10 וכל הקפלניסטים הארורים שלא רצו רפורמה ונשארנו עם הבגץ הארור מתי כבר תקבלו סרטן בלב ה ש ח ו ר שלכם
מארק שניידר
קפלניסטים אנטישמים פאשיסטים נאו נא ציונליסטים גזענים תסתמו תג'ורע שלכם. קפלנים במחנה שלכם יש יותר משתמטים. קפלניסטים אם לכם מותר להפגין אז גם למגזרים אחרים מותר להפגין. הצבא לא מספק את התנאים הנחוצים בשביל שהם יוכלו לשרת. קפלניסטים אתם לא מכירים את החרדים
הנוקם הנוקם הגיב/ה תגובה אחת
סיני 💜💛❤️
להתגייס??? לצבא מלא זןנות??? אל תצחיקו אותנו לצבא שאסור לו לירות בגלל הבגץ שלכם ה מ ז ד ר ג ג י ם ?להתגייס שתבוא פצרית ועדיין השמאלנים לא עשו לה כלום?? להתגייס לצבא שמחבלים מתקרבים והחיילים צריכים לצעוק להם שלא יתקרבו?? החרדים חכמים ולא פראיייירים תבינו!!
פ פ
שישרפו אתכם חיים
אלירז אזולאי הגיב/ה תגובה אחת
סיני 💜💛❤️
לכו ותדאגו לבנות הזןנות שלכם שנמצאים במועדונים עד 3 בלילה ושותים משקאות והבחורים עולים עליהם ובסוף הם אומרים זה לא ממני עוד מאה עלו עליה והסוציאלית אומרת להפיל ואז אתם גם רוצחים תינוק ואחרי זה עוד אומרים תתגייסו נתגייס לכם בתוך העיניים ושמים עליכם 🥒
הצג את כל 2 התגובות
ישראל במלחמה על הבית
תם עידן נתניהו סופית !
אין ממשלה בישראל !
גדי אייזנקוט ראש הממשלה הבא !
מפלגת הליכוד מתרסקת לתמיד !
סיני 💜💛❤️
בקיצור עכשיו מובן למה בתי החולים מלאים בחילונים כשהייתי מאושפז אני היחיד מכל המחלקה שביקשתי אוכל בדץ אז שלא יספרו לכם שצדיק ורע לו אלא אתם עוד תשלמו ביוקר תתכוננו לכל המחלות האפשריות חילונים ארורים אלה ששונאים תורה ומדברים על החרדים לכו להתקווד מהר
הנוקם הנוקם הגיב/ה תגובה אחת
ישראל במלחמה על הבית
ביבי סוכן קטארי
עם ישראל חי ישראל
אוכלי חינם עובדים על כולם תלכו לאלף עזאזל איזה דת יש לכם נוכלים רמאים וגנבים אנשים עובדים 3 עבודות כדי להביא אוכל לבית 30% מהכסף שלנו עובר לנוכלים האלה חלאס נמאס ממכם
Judah 10 הגיב/ה תגובה אחת
זורבה היווני
ביבי עוכר ישראל מאשר את ההפקרות הזו
זורבה היווני
תלכן לעזאזל משתמטים ארורים
Smack -~
לא מגיעים לעזור לכם, תהיו בזה לבד.
Smack -~
סוג חדש של יהודים אתם.
פה על האדמה בה אנחנו עומדים עכשיו יהודים נלחמו בנשק לאורך כל ההיסטוריה, אבל אתם סוג חדש של יהודים.
עם ישראל חי ישראל
צריך לפרק לחרדים את כל הצורה לא עובדים לא משרתים את המדינה מקבלים הכל חינם ביתים כסף ועוד עושים הפגנות חוצפנים
כל הכבוד לחרדים אם היה לי הייתי ממן את הכל. תמשיכו כל יום... לא רק לקפלניסתים השמאלנים מותר
לרסס אותם בספריי צבע שלא יורד אותם ואת הרכבים שלהם...
מכתזיות עם מי ביוב. אלות ברגלים. גיבוי מלא לאנשי החוק כדי לאכוף את החוק. תפגינו כמו בני אדם
האמיתיים תעזבו
כל מי שכותב/ כתב/ חשב לכתוב אני מציע לכם לחזור בתשובה! כי הקדוש ברוך הוא לא ממתין כשפוגעים בלומדי התורה שמוסרים נפשם. ושימו לב כל פעם שעלה הנושא קורים דברים לא טובים לעם וכל זה בגלל שמרעים להם! מי שיושב בכולל רגל על רגל שיתגייס, אבל את לומדי התורה האמיתיי
ימח שמכם וזיכרכם מושחתים סחטתם את המדינה , אנטי ציונים עלובים
צדיקים אוהבים אותכם
יותר גרוע מאירן פה היועצת המשפטית דואגת לסכסך את הימין כדי שיתפורר הרי מעולם הם לא גייסו חרדים אז עוצרים דווקא את אלה שלומדים מה הבעיה לעצור את אלה שמשתמטים ולא לומדים את הרמאים ? קשה להגיע אליהם שטויות הם על הברזלים יושבים ככה הם עובדים
נכון. כל עם ישראל צריך להצטרף ולהכות בהם!!!👊🏻
להצטרף ? להפקרה שלכם ? הפקרתם את עם ישראל!!
יישר כח גדול לאחים שלנו החרדים שמוסרים נפשם יום וליל על לימוד תורה
אייזנלפידיוטים תראו במי אתם בוחרים בנוכל בחלול בעבסים בקרין אלהרר במקרקרות באחת שאומרת שורף לי החריץ ואני צועקת נייר נייר אלה הם הנציגים שלכם כל מתכנני ה7/10 וכל הקפלניסטים הארורים שלא רצו רפורמה ונשארנו עם הבגץ הארור מתי כבר תקבלו סרטן בלב ה ש ח ו ר שלכם
קפלניסטים אנטישמים פאשיסטים נאו נא ציונליסטים גזענים תסתמו תג'ורע שלכם. קפלנים במחנה שלכם יש יותר משתמטים. קפלניסטים אם לכם מותר להפגין אז גם למגזרים אחרים מותר להפגין. הצבא לא מספק את התנאים הנחוצים בשביל שהם יוכלו לשרת. קפלניסטים אתם לא מכירים את החרדים
להתגייס??? לצבא מלא זןנות??? אל תצחיקו אותנו לצבא שאסור לו לירות בגלל הבגץ שלכם ה מ ז ד ר ג ג י ם ?להתגייס שתבוא פצרית ועדיין השמאלנים לא עשו לה כלום?? להתגייס לצבא שמחבלים מתקרבים והחיילים צריכים לצעוק להם שלא יתקרבו?? החרדים חכמים ולא פראיייירים תבינו!!
שישרפו אתכם חיים
לכו ותדאגו לבנות הזןנות שלכם שנמצאים במועדונים עד 3 בלילה ושותים משקאות והבחורים עולים עליהם ובסוף הם אומרים זה לא ממני עוד מאה עלו עליה והסוציאלית אומרת להפיל ואז אתם גם רוצחים תינוק ואחרי זה עוד אומרים תתגייסו נתגייס לכם בתוך העיניים ושמים עליכם 🥒
תם עידן נתניהו סופית ! אין ממשלה בישראל ! גדי אייזנקוט ראש הממשלה הבא ! מפלגת הליכוד מתרסקת לתמיד !
בקיצור עכשיו מובן למה בתי החולים מלאים בחילונים כשהייתי מאושפז אני היחיד מכל המחלקה שביקשתי אוכל בדץ אז שלא יספרו לכם שצדיק ורע לו אלא אתם עוד תשלמו ביוקר תתכוננו לכל המחלות האפשריות חילונים ארורים אלה ששונאים תורה ומדברים על החרדים לכו להתקווד מהר
ביבי סוכן קטארי
אוכלי חינם עובדים על כולם תלכו לאלף עזאזל איזה דת יש לכם נוכלים רמאים וגנבים אנשים עובדים 3 עבודות כדי להביא אוכל לבית 30% מהכסף שלנו עובר לנוכלים האלה חלאס נמאס ממכם
ביבי עוכר ישראל מאשר את ההפקרות הזו
תלכן לעזאזל משתמטים ארורים
לא מגיעים לעזור לכם, תהיו בזה לבד.
סוג חדש של יהודים אתם. פה על האדמה בה אנחנו עומדים עכשיו יהודים נלחמו בנשק לאורך כל ההיסטוריה, אבל אתם סוג חדש של יהודים.
צריך לפרק לחרדים את כל הצורה לא עובדים לא משרתים את המדינה מקבלים הכל חינם ביתים כסף ועוד עושים הפגנות חוצפנים