חחחחח סגרתם את ההצבעה מהר ... לא רציתם לראות איך האחוזים יורדים עוד ועוד למי שבעד
זכי קזאילה
אבי מתי תתעורר מהתרדמת שלך ביבי ישן אתה בתרדמת תתעורר מהחלומות שלך ביבי זה כשלון מוחלט
מתנה לוי
נגד טרפ משוגע ואפכפך שיעזוב אותנו בשקט עשינו לא מספיק עבודה נהייה בלתי נסבל אוי לך ביבי אם תקשיב להסכם מה הולך להיות לנו 🤔🤔🤔
זכי קזאילה
לא מענין מה אנחנו חושבים העיקר שביבי התגלה במערומיו הבטחות סרק נצחון מוחלט רק בדיבורים אפס השגים ממשלת הטבח חייבת להעלם מחיינו
🇮🇱 🇮🇱
נגד
יהודית מור
ככה נראה הסכם שבו הצד הלוחם בכלל לא בתמונה ראש הפח הקריב את ביטחון המדינה בשביל חנינה שלא תגיע וקיבלנו הסכם שהוא סיוט קיומי שאלוהים יעזור לנו והמסקנה אסור לסמוך על אף אחד חובה להיות חזקים ויצרני נשק בלתי תלויים .
max pish
נגד
עדי סגל
נגד
ופאא גאנם
נגד
Judah 10
אני חושב שהשותף של ביבי טרמפ הוא איש חולה עוד יותר גרוע מביידן.
אנג'לישה ברויקה
נגד
אילנה אזרזר
נגד
דולי דניאל
מתנגדת
רק ביבי לכלא jo
עראקצ'י: סיום המלחמה פירושו גם נסיגה ישראלית בדרום לבנון. וזה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ??????
MM sh
נגד ההסכם לדעתי ארהב איבדה את הבכורה בעולם והוא יילך לכאוס
איציק ל
ל
אליהו חיים
אין אמונה בנחשים מורעלים
כרמי חלבי
נגד כל הסכם עם איראן חייבים להחליף את המשטר באיראן ואין דרך אחרת
אביבית מכלוף
נגד
ענת סיבוני
עם המחבלים לא היה ולא יהי לעולם שלום הם רוצים להרוג אותנו נגד ההסכם
יוסי מכלוף
נגד
H Ha
חס ושלום נגד .
וגם נגד לבחור ביבי .
ויצמן סבטן
ההסקם יתכבל ,לא מוערבות עם לבנון ועזה, אנחנו מדינה ריבונית עצמאית ,ומי שאיים על ישראל ,האיום יחזור איליו ,עם ישראל ישכון לבטח בארצו יבגוים לא יתחשיו
רק ביבי לכלא jo
טראמפ: "נתניהו ייאלץ לקבל עסקה אמריקאית עם איראן. אני זה שמחליט, נתניהו לא מחליט"
אבי הצדיק
למה לא עשיתם סקר שלפיד בנט נתן את הים תמורת שקט מדומה ובנט אמר שאם נכניס נוקבות לעוטף לעבודה יהיה להם מה להפסיד ופתח להם מעברים משם צריך לחקור ועוד השמאל אבק אדם הזה רוצה שוב תאריך ובולרים בהם שוב לא יאמן פשוט בטוח ההורים שלם לא יהודים הגיעו ממדינות קרות
חחחחח סגרתם את ההצבעה מהר ... לא רציתם לראות איך האחוזים יורדים עוד ועוד למי שבעד
אבי מתי תתעורר מהתרדמת שלך ביבי ישן אתה בתרדמת תתעורר מהחלומות שלך ביבי זה כשלון מוחלט
נגד טרפ משוגע ואפכפך שיעזוב אותנו בשקט עשינו לא מספיק עבודה נהייה בלתי נסבל אוי לך ביבי אם תקשיב להסכם מה הולך להיות לנו 🤔🤔🤔
לא מענין מה אנחנו חושבים העיקר שביבי התגלה במערומיו הבטחות סרק נצחון מוחלט רק בדיבורים אפס השגים ממשלת הטבח חייבת להעלם מחיינו
נגד
ככה נראה הסכם שבו הצד הלוחם בכלל לא בתמונה ראש הפח הקריב את ביטחון המדינה בשביל חנינה שלא תגיע וקיבלנו הסכם שהוא סיוט קיומי שאלוהים יעזור לנו והמסקנה אסור לסמוך על אף אחד חובה להיות חזקים ויצרני נשק בלתי תלויים .
נגד
נגד
נגד
אני חושב שהשותף של ביבי טרמפ הוא איש חולה עוד יותר גרוע מביידן.
נגד
נגד
מתנגדת
עראקצ'י: סיום המלחמה פירושו גם נסיגה ישראלית בדרום לבנון. וזה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ??????
נגד ההסכם לדעתי ארהב איבדה את הבכורה בעולם והוא יילך לכאוס
ל
אין אמונה בנחשים מורעלים
נגד כל הסכם עם איראן חייבים להחליף את המשטר באיראן ואין דרך אחרת
נגד
עם המחבלים לא היה ולא יהי לעולם שלום הם רוצים להרוג אותנו נגד ההסכם
נגד
חס ושלום נגד . וגם נגד לבחור ביבי .
ההסקם יתכבל ,לא מוערבות עם לבנון ועזה, אנחנו מדינה ריבונית עצמאית ,ומי שאיים על ישראל ,האיום יחזור איליו ,עם ישראל ישכון לבטח בארצו יבגוים לא יתחשיו
טראמפ: "נתניהו ייאלץ לקבל עסקה אמריקאית עם איראן. אני זה שמחליט, נתניהו לא מחליט"
למה לא עשיתם סקר שלפיד בנט נתן את הים תמורת שקט מדומה ובנט אמר שאם נכניס נוקבות לעוטף לעבודה יהיה להם מה להפסיד ופתח להם מעברים משם צריך לחקור ועוד השמאל אבק אדם הזה רוצה שוב תאריך ובולרים בהם שוב לא יאמן פשוט בטוח ההורים שלם לא יהודים הגיעו ממדינות קרות