טראמפ צריך כמה חודשים של שקט , אחר כך יפרק אותם מודיאל מסיבות בחירות ואז לבלגן , לא בסכם ולא בטיח מצור עד הסוף כולל הכרעה .
יהודית מור
לא רוצה שיראו כמה הוא אפס לא מבין ראש מזרחי עושה נזק גדול לביטחונה של ישראל ולביטחון העולם אמריקאים מפגרים איפה שהם נמצאים תמיד יש נזק
רק ביבי לכלא jo
עראקצ'י: סיום המלחמה פירושו גם נסיגה ישראלית בדרום לבנון. וזה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ??????
מני פרנקל
הבעייה היא שהאמריקאים קצת נאיבים והאירנים צוחקים עליהם ומושכים את המשא ומתן ובנתיים מתחזקים בינתיים הם שולחים את כל פחדניות המפרץ לעוור את טראמפ ומתליחים והעולם צוחק כי אמריקה הפכה לבדיחה
הפרשן חרטונוביץ
מה שחשוב》》 זה שכל הסכם יהיה בו התחייבות של טראמפ. שמסיתי השמאל הבזויים ושלכו לצינוק עם הנוכבות
מיכל רועה
טראמפ שקרן בן שקרן.נבל.תאמינו רק לאירנים.
ח ל
עושים בית ספר וטראמפ לא עלה כיתה נשאר ב א׳
מוטי ביטון
כל העיתונות עשו עליהום על טראמפ וביבי ופרסמו הסכם מזוייף כדי לפגוע בהם ולא אכפת להם מה הנזק למדינה שלו אנשים בזויים שקרנים נוכלים
פנחס כמובן
מלבד טראמפ כל העולם הוא פייק...
עדנה אהרון
מה נסגר
Amir Leshem
היום בבוקר הודיע שהסתיימה המלחמה ואז בערב הודעת אזהרה זועמת
Yomtov Bachar
טראמפ כמו שרשר המלך
איציק פינטו
טרמפ נהיה בדיחת היום
אילנה אזרזר
חחח צוחקים לו בפנים.
יוסף מרקוביץ
טראמפ ניראה שהוא הקופי של הנפתול של המטורללים .
יעקב לוי
טראמפ הפכת לבית שיMוש בול קליעה
מארק שניידר
מלחמת עולם שלישית יותר גרוע
דולב בר לב
טראמפ מאובחן כבר עם פיצול אישיות???
ליאה רזניק
מאמין להם ולא לך אחי
Bbbgg
חח...את האמת אני מאמין להם ולא לך אתה שקרן פחדן
רינת אלמוג
דיייייייי לצייץ !!!!! תפעל כמו מנהיג !!
אתי לוי
טרמפ, הפכת לזקן אובססיבי ומגוחך.
Yehuda Regev
חחחח תאכל חחחח ררֿרררר אאאא
AVI AVI
עם ישראל היקר תדעו לכם דבר אחד
רק נפתלי בנט המלך 💪🇮🇱💪
ראש ממשלה
ימותו הקנאים
💪🇮🇱💪💪🇮🇱💪
SR Samro הגיב/ה תגובה אחת
עם ישראל חי ישראל
טראמפ מתאפק רק אחרי המונדיאל ואחרי יום העצמאות 250 של ארצות הברית הוא יפתח לאיראנים את ה ת ח ת
טראמפ צריך כמה חודשים של שקט , אחר כך יפרק אותם מודיאל מסיבות בחירות ואז לבלגן , לא בסכם ולא בטיח מצור עד הסוף כולל הכרעה .
לא רוצה שיראו כמה הוא אפס לא מבין ראש מזרחי עושה נזק גדול לביטחונה של ישראל ולביטחון העולם אמריקאים מפגרים איפה שהם נמצאים תמיד יש נזק
עראקצ'י: סיום המלחמה פירושו גם נסיגה ישראלית בדרום לבנון. וזה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ??????
הבעייה היא שהאמריקאים קצת נאיבים והאירנים צוחקים עליהם ומושכים את המשא ומתן ובנתיים מתחזקים בינתיים הם שולחים את כל פחדניות המפרץ לעוור את טראמפ ומתליחים והעולם צוחק כי אמריקה הפכה לבדיחה
מה שחשוב》》 זה שכל הסכם יהיה בו התחייבות של טראמפ. שמסיתי השמאל הבזויים ושלכו לצינוק עם הנוכבות
טראמפ שקרן בן שקרן.נבל.תאמינו רק לאירנים.
עושים בית ספר וטראמפ לא עלה כיתה נשאר ב א׳
כל העיתונות עשו עליהום על טראמפ וביבי ופרסמו הסכם מזוייף כדי לפגוע בהם ולא אכפת להם מה הנזק למדינה שלו אנשים בזויים שקרנים נוכלים
מלבד טראמפ כל העולם הוא פייק...
מה נסגר
היום בבוקר הודיע שהסתיימה המלחמה ואז בערב הודעת אזהרה זועמת
טראמפ כמו שרשר המלך
טרמפ נהיה בדיחת היום
חחח צוחקים לו בפנים.
טראמפ ניראה שהוא הקופי של הנפתול של המטורללים .
טראמפ הפכת לבית שיMוש בול קליעה
מלחמת עולם שלישית יותר גרוע
טראמפ מאובחן כבר עם פיצול אישיות???
מאמין להם ולא לך אחי
חח...את האמת אני מאמין להם ולא לך אתה שקרן פחדן
דיייייייי לצייץ !!!!! תפעל כמו מנהיג !!
טרמפ, הפכת לזקן אובססיבי ומגוחך.
חחחח תאכל חחחח ררֿרררר אאאא
עם ישראל היקר תדעו לכם דבר אחד רק נפתלי בנט המלך 💪🇮🇱💪 ראש ממשלה ימותו הקנאים 💪🇮🇱💪💪🇮🇱💪
טראמפ מתאפק רק אחרי המונדיאל ואחרי יום העצמאות 250 של ארצות הברית הוא יפתח לאיראנים את ה ת ח ת