טראמפ ואיראן הכריזו על ההסכם - ועל פתיחת מצר הורמוז
41 תגובות
ח ל
מכרו אותנו לסטן
לאה אטדגי
עכשו אחרי שטראמפ מכר אותנו בזול המצב בארץ יותר שקה ומסוכן. ימה שהיה ליפני טראמפ אנחנו עכשו השפוטים של כל העולם שבמילא שונא אותנו עכשו יותר מיתמיד
Avi Abraham
במקום לדפוק את מלאניה,טראמפ דופק אותנו !
מיקי לוי
חה חה חה נראה איך חיזבאללה הופך ליונה ואת האיראנים מפסיקים לקרא מוות לאמריקה ומוות לישראלץ...חבורת נאיבים!!! עוד חודשיים , או פחות מכך, הכל יתחיל מחדש
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים. מעניין למה אתם פוחדים ולא תוקפים את ראש הממשלה שוויתר על הנצחון המוחלט ??
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם???
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
פנחס כמובן
מוזר הסעיף הזה שהאיראנים התעקשו עליו שטראמפ צריך אחרי החתימה לנפנף בדגל לבן קטן... מה יצא להם מזה? לא מבין...
רק ביבי לכלא jo
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
ממשלת הליכוד על מלא מלא
ת נ ו ל צ ה" ל ל נ צ ח.
למי שלא זוכר זו סיסמה שהליכוד יצר
ימני, מפילים את ממשלת הדמים עכשיו
טראמפ זרק אותנו תחת גלגלי המשאית
Aviv Dukhovich
זה הזמן לשחרר את שאר התיקיות אפשטיין
מארק שניידר
המצב כזה או מלחמת עולם שלישית ארהב מפסידה או הסכם כניעה איראן מקבלת הגל. בשני הצדדים ארהב הפזידה. ארצות הברית כל הזמן דופקת את ישראל. ישראל העיתה צריכה ללכת עם רוסיה הודו אזרביז'אן אמירויות קזחסטן ולהפסיק להקשיב לאמריקה. ארהב מעולם לא היתב חברה של ישראל
זיו רוזנבליט
זבל אחד נבלה מכראת ישראל ועוד הבובה מקשיב לו בושה
זורבה היווני
אין על ביבי אתמול החליט על תקיפה סמלית חסרת משמעות בדחייה משיקולים פוליטיים פופוליסטיים והבוקר אנחנו קמים עם הכרזה על הסכם מיידי עם איראן הכולל התחייבות אמריקאית להפסקת אש מלאה בכל רחבי לבנון כולל נסיגה מוחלטת של צה"ל מכל השטחים שנכבשו בלבנון.
ויצמן סבטן
ההסקם לא טוב לישראל,עם טראמפ היום חושב אחרת,שישלח צבא אמרקאי , עם כלים צבאים לגבול לבנון ,ועזה ערבות לכך שאים מפרים הסקם בלבנון,ןעזה, ישראל מחויבת ליתקוף חזרה בילבנון וגם בעומק,כמוכן גם בעזה,לשם כך צריך ערבות אירנית בנושא לביטחון מדינת ישראל
גבר גברי
רק הקב"ה יצילינו מיד אויבינו ומיד טראמפ, בזכות ישראל כל העולם קיים לא רק אמריקה
Amir Leshem
שחצן מטופש
ענאן סעיד
נו איפה תומכי ביבי , מה ההישג עבור ישראל אם לבנון וחיזבללה חלק בלתי נפרד מאירן. אה סליחה הוא פרק אותם מנשקם כמו שפירק את חמאס😃😃😃
Smack -~
אם נתניהו לוקח צעד אחורה בלבנון = משמע ישראל חלשה.
אוי נתניהו, כמה שזה נראה לא טוב.
תומך ביבי תומך ביבי
בקיצור יצאתה פיתה
דליה נ
ריבנטרופ–מולוטוב סטייל
Oo Oo
אמריקה מיקרופינס 👌
בן קומי
ישראל נמחקה מהמפה העולמית.נ ק ו ד ה
אנונימיסט ששש 🤫
עשו לו בית ספר. נשיא של ה... שלי
טלי כס
לעזאזל איתו הנשיא הכי גרוע ופחדן,מכר את ישראל בעבור נזיד עדשים מקווה שבבחירות הקרובות ייכשל ובענק שחקן ושקרן.
מכרו אותנו לסטן
עכשו אחרי שטראמפ מכר אותנו בזול המצב בארץ יותר שקה ומסוכן. ימה שהיה ליפני טראמפ אנחנו עכשו השפוטים של כל העולם שבמילא שונא אותנו עכשו יותר מיתמיד
במקום לדפוק את מלאניה,טראמפ דופק אותנו !
חה חה חה נראה איך חיזבאללה הופך ליונה ואת האיראנים מפסיקים לקרא מוות לאמריקה ומוות לישראלץ...חבורת נאיבים!!! עוד חודשיים , או פחות מכך, הכל יתחיל מחדש
ביבי00טים כבשים. מעניין למה אתם פוחדים ולא תוקפים את ראש הממשלה שוויתר על הנצחון המוחלט ??
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
מוזר הסעיף הזה שהאיראנים התעקשו עליו שטראמפ צריך אחרי החתימה לנפנף בדגל לבן קטן... מה יצא להם מזה? לא מבין...
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 ממשלת הליכוד על מלא מלא ת נ ו ל צ ה" ל ל נ צ ח. למי שלא זוכר זו סיסמה שהליכוד יצר
טראמפ זרק אותנו תחת גלגלי המשאית
זה הזמן לשחרר את שאר התיקיות אפשטיין
המצב כזה או מלחמת עולם שלישית ארהב מפסידה או הסכם כניעה איראן מקבלת הגל. בשני הצדדים ארהב הפזידה. ארצות הברית כל הזמן דופקת את ישראל. ישראל העיתה צריכה ללכת עם רוסיה הודו אזרביז'אן אמירויות קזחסטן ולהפסיק להקשיב לאמריקה. ארהב מעולם לא היתב חברה של ישראל
זבל אחד נבלה מכראת ישראל ועוד הבובה מקשיב לו בושה
אין על ביבי אתמול החליט על תקיפה סמלית חסרת משמעות בדחייה משיקולים פוליטיים פופוליסטיים והבוקר אנחנו קמים עם הכרזה על הסכם מיידי עם איראן הכולל התחייבות אמריקאית להפסקת אש מלאה בכל רחבי לבנון כולל נסיגה מוחלטת של צה"ל מכל השטחים שנכבשו בלבנון.
ההסקם לא טוב לישראל,עם טראמפ היום חושב אחרת,שישלח צבא אמרקאי , עם כלים צבאים לגבול לבנון ,ועזה ערבות לכך שאים מפרים הסקם בלבנון,ןעזה, ישראל מחויבת ליתקוף חזרה בילבנון וגם בעומק,כמוכן גם בעזה,לשם כך צריך ערבות אירנית בנושא לביטחון מדינת ישראל
רק הקב"ה יצילינו מיד אויבינו ומיד טראמפ, בזכות ישראל כל העולם קיים לא רק אמריקה
שחצן מטופש
נו איפה תומכי ביבי , מה ההישג עבור ישראל אם לבנון וחיזבללה חלק בלתי נפרד מאירן. אה סליחה הוא פרק אותם מנשקם כמו שפירק את חמאס😃😃😃
אם נתניהו לוקח צעד אחורה בלבנון = משמע ישראל חלשה. אוי נתניהו, כמה שזה נראה לא טוב.
בקיצור יצאתה פיתה
ריבנטרופ–מולוטוב סטייל
אמריקה מיקרופינס 👌
ישראל נמחקה מהמפה העולמית.נ ק ו ד ה
עשו לו בית ספר. נשיא של ה... שלי
לעזאזל איתו הנשיא הכי גרוע ופחדן,מכר את ישראל בעבור נזיד עדשים מקווה שבבחירות הקרובות ייכשל ובענק שחקן ושקרן.
טרוריסט טפי