אם ששתי בנותיה אושפזו מהרעלת המחיות: "צרכו 3 כפיות והתמוטטו״
5 תגובות
דורי דורי
הילדה בת ה11 בטח לא אשמה , גם האמא לא - אבל לא הבנתי למה נותנים את הזבל הזה לילדים - יש היום בלנדר בכל בית , אני עשיתי להם בזמנו בפומפיה והיה להם טעים ...וגם לי
H Ha
הסיפור לא מתחבר למה היא היחידה שזה קרה לה ?
לבדוק מעבר …
ימני, מפילים את ממשלת הדמים עכשיו
מי קונה בחנויות המשונות. האלה...מחפשים את הזול
ערן שרעבי
בתור אחד שעבד בזול ובגשול אני יכול להעיד שהאחזון סחורה שלהם על הפנים ולא בטמפרטורת חדר
הילדה בת ה11 בטח לא אשמה , גם האמא לא - אבל לא הבנתי למה נותנים את הזבל הזה לילדים - יש היום בלנדר בכל בית , אני עשיתי להם בזמנו בפומפיה והיה להם טעים ...וגם לי
הסיפור לא מתחבר למה היא היחידה שזה קרה לה ? לבדוק מעבר …
מי קונה בחנויות המשונות. האלה...מחפשים את הזול
בתור אחד שעבד בזול ובגשול אני יכול להעיד שהאחזון סחורה שלהם על הפנים ולא בטמפרטורת חדר