רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

אזעקות בקריית שמונה והסביבה

icon-msg
7 תגובות
אשר שחר
אשר שחר

איזה שיחות שלום,אולטימטום לממשלת לבנון או שלבנון מושמדת או חיזבאללה מה אתם בוחרים אין באמצע

1
כרמי חלבי
כרמי חלבי

חייבים למחוק את חיזבאללה ואת השיעים שבלבנון ו?רגע שזה יקרה במידית יש הסכם שלום בין שתי המדינות לעד

1
שירן צרנינסקי
שירן צרנינסקי

לא אני פשוט לא מבינה את זה אנחנו אמורים להיות בהפסקת אש לא? למה אנחנו לא מכסחים להם תצורה כבר יאללה

1
שלומי סלחון
שלומי סלחון

ברגע שיפחדו מצה"ל כול הנבלות האלה יברחו ואז כול הבעיות יפתרו

1
ואסים אברהים
ואסים אברהים

מה יש לך לבדוק חחחח מצחיקים הגיע הזמן להשמיד למי ממתנים עד שחזבאללה ישמיד הצפון די כבר יש לנו ילדים שרוצים לחיות נמאס לנו כבר תכנסו בהם תתקפו בעוצמה תנו לנו את הבטחון במדינה שימותו כל השיעים

1
זוהר מיכיילוב
זוהר מיכיילוב

נו מה יא ממשלה של חסרי ביצים

2
W j Energys
W j Energys

מטורף ...למה הצבא מחכה ....??? לטראפ שיתעורר מהחלונות שלו .. פה זאת אסיה ולא אירופה או ארה"ב. רק הכוח הצבאי יביא את החלום שלך למציאות !!!

2