רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

אחמד אל נעאמי מרהט נהרג מירי משטרתי: "היד על ההדק קלה מדי"

icon-msg
36 תגובות
דלית בסט
דלית בסט

מי אתה הכתב בחמל שכותב יד קלה על ההדק? דרשו ממנו לעצור אז למה ברח הבחור הטהור? חמל היתגייס לשמאל אם ככה פותח כתבה. והיי כל הכבוד לשוטרים עד שמנסים למגר את הפשע אז מצייצים נגדם

1
עם ישראל חי ישראל
עם ישראל חי ישראל

ברוך השם כל מחבל חייב למות הלוואי והיד של השןטרים תהיה קלה על ההדק מול מחבלים חייב רק כח וכח ועוד כח

3
L B
L B

מעולה, חדשות טובות

3
אסי פנחס
אסי פנחס

היד לא מספיק קלה. רק זו הדרך. אחכ נבכה לדורות. צריך להגלות את כל המוסלמים מישראל

3
semon zagori
semon zagori

הגיע הזמן לתת יד חופשית וגיבוי מלא למשטרת ישראל הבדואים הפכו את הנגב למעוז שלהם הרסו את החיים בנגב הם סוחרי סמים הם מכניסים אמל"ח פרוטקשיין ועוד

3
שמחה שלו
שמחה שלו

לכו לעזזל אתם רוצים לעשות מה שבלכם תשמעו להראות של המשטרה אחר כך תבואו בטענות

2
דוד סעדה
דוד סעדה

הישמעו לשוטרים, לא ירו בכם!

3
דניאל בליניקוב
דניאל בליניקוב

חמ"ל משתתף על מלא בבחירות לצד יאיר גולן

2
הלכה לנו המדינה
הלכה לנו המדינה

ומחר תבכו שאין טיפול בפשיעה במגזר. בחייאת ראב ק לכו תנגבו חומוס ותנו למשטרה לעבוד

4
סוניה מלכה
סוניה מלכה

יאללה תפסיקו להאשים את השוטרים ותתחילו אוליי להאשים את העבריינים לא נמאס לכם.

3
שרון לוי
שרון לוי

כשהשוטרים אמרו לו לעצור, היה עליו לא לברוח. כשהחליט ןברוח הוא לקח על עצמו את הסיכון להיפגע.

3
מאיר עזמה
מאיר עזמה

‏למה יהרגו רק אחד את השני ‏אנחנו צריכים לפעמים לעזור להם

5
אליהו חיים
אליהו חיים

חבלנים שודדים רוצחים וכל מה שבא להם לעשות מגיע להם לכולם כדורים בראש אומנם יש להם גיבוי בבית המשפט הרועץ של המדינה וני חושב שגם את בתי המשפט צריך לשרוף עד עפר

3
Gila Ly
Gila Ly

הם רוצים משילות לא לא דובר שהשוטרים ישחקו איתם דמקה השמאל בישראל מחלה ממארת

4
Gila Ly
Gila Ly

רק אתמןל פורסם בתאגיד שהם חלק מהמדינה ורוצים שיעזרו להם לפענח רציחות מסכן הבחור על הקורקינט שחוררו אותו לפני חודש

2
Gila Ly
Gila Ly

ואם השוטרים היו בסכנה זה לא אומרים

4
כרמי חלבי
כרמי חלבי

אם היה עוצר לא היו יורים בו מה לא ברור

4
צדק צדק
צדק צדק

כמה כתבים שמאלנים ועם מוסר כפול. מחד אין משילות מצד שני היד קלה על ההדק. הפתרון למצב הבעייתי לקחת פעילות שמאל לבנבנות לבדוואים בדרום הגברים שם ירגעו וגם השמאלניות ותשקוט הארץ 40 שנה

3
פלמר ברטוס
פלמר ברטוס

כאשר הפשע מרים ראש יתר על המידה וקווים נחצים בצורה הרורה ביוצר.וקיימת סכנת חיים מוחשית לכוחות השיטור.הרירה היא אחת.ידעו כל העבריינים ופורעי החוק לישמור על הקו הדק וכאשר הם חוצים אותו גמם בראדם.

4
מרדכי אליאני
מרדכי אליאני

נו איפה פה הבעיה ?

3
אוריאל ניסן
אוריאל ניסן

פושעים או מתים או בבתי סוהר אז מה זה משנה או מענין משהו פחות אחד

3
sonda radio
sonda radio

לא הרגו מדען פיזיקה גזענית, הרגו פושע גנב ובורח מהמשטרה .

7
Horia Mendel
Horia Mendel

אתם יכולים לרצות ולדרוש מה שאתם רוצים מי שלא מציית לשוטרים מי שלא עוצר חוטף כדור בראש סוף פסוק. שמאל חולה בראש מנסה לערער את היציבות מפלגות של מחבלים יושבים בכנסת ישראל כל ערבי שלא מציית לפקודה הוא מחבל כדור בראש

6
יעקב תורגמן
יעקב תורגמן הגיב/ה תגובה אחת
אבי  הצדיק
אבי הצדיק

בנט יטפל בפשיעה חחחח

4
נחמה גולדנברג
נחמה גולדנברג

יאלה תפסיקו לעשות את עצמכם מסכנים גונבים יורים חיים עם חשמל על חשבוננו יאלה לתסתלכו מכאן נימעס ממכם

6