אחמד אל נעאמי מרהט נהרג מירי משטרתי: "היד על ההדק קלה מדי"
36 תגובות
דלית בסט
מי אתה הכתב בחמל שכותב יד קלה על ההדק? דרשו ממנו לעצור אז למה ברח הבחור הטהור? חמל היתגייס לשמאל אם ככה פותח כתבה. והיי כל הכבוד לשוטרים עד שמנסים למגר את הפשע אז מצייצים נגדם
עם ישראל חי ישראל
ברוך השם כל מחבל חייב למות הלוואי והיד של השןטרים תהיה קלה על ההדק מול מחבלים חייב רק כח וכח ועוד כח
L B
מעולה, חדשות טובות
אסי פנחס
היד לא מספיק קלה. רק זו הדרך. אחכ נבכה לדורות. צריך להגלות את כל המוסלמים מישראל
semon zagori
הגיע הזמן לתת יד חופשית וגיבוי מלא למשטרת ישראל הבדואים הפכו את הנגב למעוז שלהם הרסו את החיים בנגב הם סוחרי סמים הם מכניסים אמל"ח פרוטקשיין ועוד
שמחה שלו
לכו לעזזל אתם רוצים לעשות מה שבלכם תשמעו להראות של המשטרה אחר כך תבואו בטענות
דוד סעדה
הישמעו לשוטרים, לא ירו בכם!
דניאל בליניקוב
חמ"ל משתתף על מלא בבחירות לצד יאיר גולן
הלכה לנו המדינה
ומחר תבכו שאין טיפול בפשיעה במגזר. בחייאת ראב ק לכו תנגבו חומוס ותנו למשטרה לעבוד
סוניה מלכה
יאללה תפסיקו להאשים את השוטרים ותתחילו אוליי להאשים את העבריינים לא נמאס לכם.
שרון לוי
כשהשוטרים אמרו לו לעצור, היה עליו לא לברוח. כשהחליט ןברוח הוא לקח על עצמו את הסיכון להיפגע.
מאיר עזמה
למה יהרגו רק אחד את השני
אנחנו צריכים לפעמים לעזור להם
אליהו חיים
חבלנים שודדים רוצחים וכל מה שבא להם לעשות מגיע להם לכולם כדורים בראש אומנם יש להם גיבוי בבית המשפט הרועץ של המדינה וני חושב שגם את בתי המשפט צריך לשרוף עד עפר
Gila Ly
הם רוצים משילות לא
לא דובר שהשוטרים ישחקו איתם דמקה
השמאל בישראל מחלה ממארת
Gila Ly
רק אתמןל פורסם בתאגיד שהם חלק מהמדינה ורוצים שיעזרו להם לפענח רציחות מסכן הבחור על הקורקינט שחוררו אותו לפני חודש
Gila Ly
ואם השוטרים היו בסכנה זה לא אומרים
כרמי חלבי
אם היה עוצר לא היו יורים בו מה לא ברור
צדק צדק
כמה כתבים שמאלנים ועם מוסר כפול. מחד אין משילות מצד שני היד קלה על ההדק. הפתרון למצב הבעייתי לקחת פעילות שמאל לבנבנות לבדוואים בדרום הגברים שם ירגעו וגם השמאלניות ותשקוט הארץ 40 שנה
פלמר ברטוס
כאשר הפשע מרים ראש יתר על המידה וקווים נחצים בצורה הרורה ביוצר.וקיימת סכנת חיים מוחשית לכוחות השיטור.הרירה היא אחת.ידעו כל העבריינים ופורעי החוק לישמור על הקו הדק וכאשר הם חוצים אותו גמם בראדם.
מרדכי אליאני
נו איפה פה הבעיה ?
אוריאל ניסן
פושעים או מתים או בבתי סוהר אז מה זה משנה או מענין משהו פחות אחד
אתם יכולים לרצות ולדרוש מה שאתם רוצים מי שלא מציית לשוטרים מי שלא עוצר חוטף כדור בראש סוף פסוק. שמאל חולה בראש מנסה לערער את היציבות מפלגות של מחבלים יושבים בכנסת ישראל כל ערבי שלא מציית לפקודה הוא מחבל כדור בראש
יעקב תורגמן הגיב/ה תגובה אחת
אבי הצדיק
בנט יטפל בפשיעה חחחח
נחמה גולדנברג
יאלה תפסיקו לעשות את עצמכם מסכנים גונבים יורים חיים עם חשמל על חשבוננו יאלה לתסתלכו מכאן נימעס ממכם
מי אתה הכתב בחמל שכותב יד קלה על ההדק? דרשו ממנו לעצור אז למה ברח הבחור הטהור? חמל היתגייס לשמאל אם ככה פותח כתבה. והיי כל הכבוד לשוטרים עד שמנסים למגר את הפשע אז מצייצים נגדם
ברוך השם כל מחבל חייב למות הלוואי והיד של השןטרים תהיה קלה על ההדק מול מחבלים חייב רק כח וכח ועוד כח
מעולה, חדשות טובות
היד לא מספיק קלה. רק זו הדרך. אחכ נבכה לדורות. צריך להגלות את כל המוסלמים מישראל
הגיע הזמן לתת יד חופשית וגיבוי מלא למשטרת ישראל הבדואים הפכו את הנגב למעוז שלהם הרסו את החיים בנגב הם סוחרי סמים הם מכניסים אמל"ח פרוטקשיין ועוד
לכו לעזזל אתם רוצים לעשות מה שבלכם תשמעו להראות של המשטרה אחר כך תבואו בטענות
הישמעו לשוטרים, לא ירו בכם!
חמ"ל משתתף על מלא בבחירות לצד יאיר גולן
ומחר תבכו שאין טיפול בפשיעה במגזר. בחייאת ראב ק לכו תנגבו חומוס ותנו למשטרה לעבוד
יאללה תפסיקו להאשים את השוטרים ותתחילו אוליי להאשים את העבריינים לא נמאס לכם.
כשהשוטרים אמרו לו לעצור, היה עליו לא לברוח. כשהחליט ןברוח הוא לקח על עצמו את הסיכון להיפגע.
למה יהרגו רק אחד את השני אנחנו צריכים לפעמים לעזור להם
חבלנים שודדים רוצחים וכל מה שבא להם לעשות מגיע להם לכולם כדורים בראש אומנם יש להם גיבוי בבית המשפט הרועץ של המדינה וני חושב שגם את בתי המשפט צריך לשרוף עד עפר
הם רוצים משילות לא לא דובר שהשוטרים ישחקו איתם דמקה השמאל בישראל מחלה ממארת
רק אתמןל פורסם בתאגיד שהם חלק מהמדינה ורוצים שיעזרו להם לפענח רציחות מסכן הבחור על הקורקינט שחוררו אותו לפני חודש
ואם השוטרים היו בסכנה זה לא אומרים
אם היה עוצר לא היו יורים בו מה לא ברור
כמה כתבים שמאלנים ועם מוסר כפול. מחד אין משילות מצד שני היד קלה על ההדק. הפתרון למצב הבעייתי לקחת פעילות שמאל לבנבנות לבדוואים בדרום הגברים שם ירגעו וגם השמאלניות ותשקוט הארץ 40 שנה
כאשר הפשע מרים ראש יתר על המידה וקווים נחצים בצורה הרורה ביוצר.וקיימת סכנת חיים מוחשית לכוחות השיטור.הרירה היא אחת.ידעו כל העבריינים ופורעי החוק לישמור על הקו הדק וכאשר הם חוצים אותו גמם בראדם.
נו איפה פה הבעיה ?
פושעים או מתים או בבתי סוהר אז מה זה משנה או מענין משהו פחות אחד
לא הרגו מדען פיזיקה גזענית, הרגו פושע גנב ובורח מהמשטרה .
אתם יכולים לרצות ולדרוש מה שאתם רוצים מי שלא מציית לשוטרים מי שלא עוצר חוטף כדור בראש סוף פסוק. שמאל חולה בראש מנסה לערער את היציבות מפלגות של מחבלים יושבים בכנסת ישראל כל ערבי שלא מציית לפקודה הוא מחבל כדור בראש
בנט יטפל בפשיעה חחחח
יאלה תפסיקו לעשות את עצמכם מסכנים גונבים יורים חיים עם חשמל על חשבוננו יאלה לתסתלכו מכאן נימעס ממכם