"אנחנו יושבים ומחכים, למה? לאזעקות": זעקת תושבי הגליל
15 תגובות
ויצמן סבטן
ןצריך לירות לעבר הרכפנים ברובה צייד יש לו כדורי דומדום שמיטפרזים לופוגיעים בופאן איפשר בטיל לאו עם אותו עיקרון שיהיה לו כדורים מיטפרזים השמדה סופית שלהרכפאן
דור גבע
יאללה מספיק לבכות על מה אתה מדבר איזה הפסקת אש מתנהלת שם לחימה יום יומית למה מה אתה חושב שעם יתקפו על בסיס יומי את ביירות אז הם לא יגיבו תפסיקו להסית את התושבים בזמן שהחיילים שלנו שם אתם מורידים להם את החשק שם תנו להם להילחם בשקט
אא אא
מה יעשו הצבא הם נלחמים ונלחמים🤷♀️🤷♀️
לימור סופר
אנחנו בצפון סובלים כל החיים
Elina Mann
לבדוק תוצרת קרית שמונה ,איזה מפעלים עדיין מייצרים .לתמוך כספי עסקים. איך עוד ניתן לתמוך באנשים תלויים בהחלטות בטחוניות עם מצב כל כך לא נעים ומסוכן כדי להתגורר באזור.
אמירה מור
ממש מפקירים אותם זה כל כך עצוב , חיילים נפצעים על בסיס יום יומי , הפסקת אש הזוייה.
מאירה חביב
צודק בהחלט נצוב כל המצב בזה
א
⏬️⏬️הסלמה באיראן !! לכל הפרטים
⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️
ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
ציונה קרשניקר
רק לעברנים לאצביע השנאה והקנאה הורסת אותכהים לא יעזור
ןצריך לירות לעבר הרכפנים ברובה צייד יש לו כדורי דומדום שמיטפרזים לופוגיעים בופאן איפשר בטיל לאו עם אותו עיקרון שיהיה לו כדורים מיטפרזים השמדה סופית שלהרכפאן
יאללה מספיק לבכות על מה אתה מדבר איזה הפסקת אש מתנהלת שם לחימה יום יומית למה מה אתה חושב שעם יתקפו על בסיס יומי את ביירות אז הם לא יגיבו תפסיקו להסית את התושבים בזמן שהחיילים שלנו שם אתם מורידים להם את החשק שם תנו להם להילחם בשקט
מה יעשו הצבא הם נלחמים ונלחמים🤷♀️🤷♀️
אנחנו בצפון סובלים כל החיים
לבדוק תוצרת קרית שמונה ,איזה מפעלים עדיין מייצרים .לתמוך כספי עסקים. איך עוד ניתן לתמוך באנשים תלויים בהחלטות בטחוניות עם מצב כל כך לא נעים ומסוכן כדי להתגורר באזור.
ממש מפקירים אותם זה כל כך עצוב , חיילים נפצעים על בסיס יום יומי , הפסקת אש הזוייה.
צודק בהחלט נצוב כל המצב בזה
⏬️⏬️הסלמה באיראן !! לכל הפרטים ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
רק לעברנים לאצביע השנאה והקנאה הורסת אותכהים לא יעזור
צודק מאוד עצוב
רק על תשכח להצביע לעבריינים שוב .
עצוב
צודק עצוב שזה המצב בצפון עד מתי
צודק במיליון אחוז
עצוב מאוד אתה צודק מאה אחוז