סיגלית לוימדינה אחרת היתה אורגת אותו אצלנו הם אוכלים ושותים החטופים שלנו פיתה ביום וענו אותם שבו בשקט
א אעזה היא המקום היחיד בעולם בו רק הטיסה הלוך על חשבונך. די משתלם להיות "מחבל שלום". התנהלות רופסת שכזו היא שהביאה את 7 באוקטובר.
לא לשחרר אחרת הם יעשו פ י ג ו ע .
או״ם מי אלה לא מכיר !
שיסגרו אותם עם הנוחבות לתקופה ואז יחשבו אם לשחרר אותם לכרישים.
לשחרר? הייתי דוחף להם משהו מאחור ומשחרר ניצרה.
וואלק... לא שואלים את האום!!!
קודם כל שהאום יגנה את התקיפות של איראן
האום לא לא קראתם לאירן לשחרר אצלהם גועל נפש
ישראל קוראת לאו"ם ללכת קיבנימט
שמים עליכם 🖕אתם שם באום
חמל שמאלנים ,, תרשמו מחבלי המשט
מדינה אחרת היתה אורגת אותו אצלנו הם אוכלים ושותים החטופים שלנו פיתה ביום וענו אותם שבו בשקט
תתנייקו
שהאום" יבקשו מהערבים לא להגיע לפה ולא לעשות מ
למה לשחרר מחבלים ואם כן לעזה שם יקבלו סיוע במקום שהם יביאו
עוד מחבל חפש מי ינענע אותך
זה העולם שלכם? תגידו לעולם הזה לנשק עולם שלנו התחחח׳חת.
צריך לירות בכל הספינות.
עזה היא המקום היחיד בעולם בו רק הטיסה הלוך על חשבונך. די משתלם להיות "מחבל שלום". התנהלות רופסת שכזו היא שהביאה את 7 באוקטובר.