רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ליה ויין - קשבת לענייני העולם הערבי
ליה ויין - קשבת לענייני העולם הערבי

באיראן מדווחים: המו"מ עם ארה"ב הושעה - בעקבות התקיפות בלבנון

icon-msg
35 תגובות
טדי  טד
טדי טד

יופי שילכו קיבינימט האירנים השקרנים הללן

מוש תור
מוש תור

טוב מאד אנחנו מברכים על כך תמשיכו לעשות כמה שיותר בעיות לטראמפ

ליאה רזניק
ליאה רזניק

מה עושים עכשיו ?

1
שמאלן לשעבר
שמאלן לשעבר

מעולה יאללה לפתוח עליהם את שערי הגיהנום

2
יפה צוברי
יפה צוברי

טראמפ התחרפן פתאום מדבר לא יפה לביבי .כי הוא הולך להיפגש עם חמינאי ..מה קרה טראמפ מספיק השתלטת על ישראל עכשו אתה מפנה עורף

1
יעקב שמרלינג
יעקב שמרלינג

טראמפ אומר שהשיחות נמשכות!!!!!!!! טראמפ, אתה ממש דפוקבראש.אתה כנראה לא מבין שהאירנים עושים ממך צחוק!!!!!!!

1
אילנה אזרזר
אילנה אזרזר

האיראנים עושים צחוק מהאמריקאים ובמיוחד מטראמפ.

2
ח ל
ח ל

צגיק אירני מגן על צדיק לבנוני שלא עשה כלום.

1
אוריאל ניסן
אוריאל ניסן

לנמוד זקופים מול האמרקאים לבנון גדולה יש עבודה

1
לי ברגמן
לי ברגמן

חחחח תיכף סופר נני טראמפ שאגה לביבי המסרטוט

1
××× ××××××
××× ××××××

אני בטוח שיהיה עימות עם טראמפ, הוא לא יכול לעצור אותנו יותר בלבנון האירנים סוחטים אותו וראש הממשלה יציב לו קו אדום

1
××× ××××××
××× ××××××

טראמפ פאקינג תתעורר

1
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול

1
רוני ישראל
רוני ישראל

לא יאומן איך האירנים מטרללים את העולם . טראמפ הפך לבובת סמרטוטים וביבי מכר את נשמתו לבובת הסמרטוטים . בקיצור המצב קשה .

1
Naftali טייבי
Naftali טייבי

טראמפ .אתה משוגע חולה נ...חמנאי עובד עליך מכרתה את ישראל עבור חופן דולרים..אתה כמו זיקית שמחליפה צבעים...

3
Mazal Gabay
Mazal Gabay

תכף טראמפ מבקש לפנות את כל החיילים רק שיהיה הסכם

1
מיכל רועה
מיכל רועה

טראמפ שקרן נבל.תאמינו רק לאיראנים.

1
חזום חזום
חזום חזום

מה תבקשו תקבלו..צריך להודות, רק בן דוד יעשה סדר🙏🏻

3
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ביבי00טים כבשים. מעניין למה אתם פוחדים ולא תוקפים את ראש הממשלה שוויתר על הנצחון המוחלט ???

2
אליהו אביטן
אליהו אביטן הגיב/ה תגובה אחת
איריס דרור
איריס דרור

על דעגה על תגיעו לדיון איראן כי במילה איראן תחוסל ואתה אדון טראמפ אתה לא ועד הבית שלנו ולא בעל הבית שלנו ישראל ולא אבא שלנו ומעכשו אנחנו ניפעל לטובת מדינותינו שלנו לא ניתן ללבנון חיזבאללה ליפגוע בנו לך תיזדין טראמפ

1
אסי פנחס
אסי פנחס

לכל המלעיזים, נגד ביבי או טראמפ או כל אחד אחר. בחלומות הכי טובים לא חלמנו שאיראן תהפוך לסמרטוט רצפה. והיא שם. עוד מעט גם לא תהיה לה רצפה. אתם דכאוניים באישיות ורפי שכל ולא מכירים ערבים מקרוב ולכן אתם לא מבינים ומגיבים כמו אפסים. אבל אתם המיעוט.

6
פלג לוי
פלג לוי

טיל אטום אחד וזה בעיקרון גומר את הסיפור

4
אשר בוזגלו
אשר בוזגלו

הם רק רוצים לסכסך בין ארצות הברית לישראל,לבנון תוקפת אז תוקפים בחזרה מי שגר בצפון מבין את זה לא מי שמדבר מקפלן או מחול

4
חיים הראל
חיים הראל

עם בכיין משתינים עלכם עד חיסול השיעים מעל העולם תבכו לאמריקאי מוגי לב בכינים

3
אסי פנחס
אסי פנחס

לא נורא, תשהו אותו עד שנסיים עם לבנון. בינתיים תתייבשו. ואם תתקפו נשרוף לכם את הנפט. תתפוצצו ערבים מניאק

4