עוד נצטער על אוגנדה ... המדינה לא תשרוד עוד 50 שנה אתם יכולם לצטט אותי וזה יקרה אפילו הרבה יותר מהר.
נחשון המנחש
לא רוצים שאיראן תשלוט בכלל בכלום אזור הדמדומים נהיה!!!!!!
גדי שלסקי
האיראנים מסובבים את המטומטמים של טראמפ על קצה הזרת שלהם
יוסי גל
האירנים אלופים במשה ומתן !מוכרים מגבת בתור שטיח
Tom Brown
כנראה שקטאר שילשלה לחשבון הבנק הפרטי של טראמפלה כמה מליוני $$$$$$ ואז עם ריח הכסף הוא החליף את עורו ועוד מעט יצורף למקהלה של ״העולם המערבי״ המתאסלם ויצא נגד ישראל, איך אמרו חז״ל אם אין אני לי...מי לי? אולי זה יאחד אותנו ונהיה מאוחדים וחזקים!!!!!!
אילנה אזרזר
נכון.נצחנו במלחמה וחתמתם על הסכם כניעה.
מיכאל מרדכי
תזכרו לדיראון עולם הסכם כניעה
טלי מנדל
אם אירן תפציץ בגרעין את ישראל היא תהיה מותקפת בגרעין מישראל וארהב ותימחק מהעולם
mshprz931@gmail.com mshprz931@gmail.com
נוכל
יום טוב חרוש
עוד שבוע ינסו להוריד אותו ניראה מה יעשה
יום טוב חרוש
רוצים לחסל את ישראל וגם אותכם יה אהבלים
מיקו נווה
איראן. בת ברית של. אמריקה. תודה
מאירה חביב
מכר את ישאאל טראמפ הסכם גרוע
עמוס חי עטייה
אתה זבל פח אשפה. נשיא חולה נפש סמרטטטט יגעל אין אמנה בך יפח
איתי 🇮🇱
חיבוק דב על מלללא!! הרוע מנצח לא יאומן
dalia saado
אבל אנחנו לא מבינים מה הם רוצים דבר אחד כן מובן שהם עדיין מחפשים להשמיד אותנו ושום הסכם לא יעצור את זה
רפי עמר
ידידות אמת בין טראמפ לאירן ,אנחנו כבר לא שם
יעלה בן מאיר
אכלנו אותה חברים... ישראל בת חסות של ארה״ב מאז ומעולם... נראה את טראמפ על פוטין! יום עצוב לגמרי...
מארק שניידר הגיב/ה תגובה אחת
זיו רוזנבליט
בגד בנו בושב
טלי כס
סתומים , חיים בהוליווד
יוסי לוי
זהו על כדורים קשים
אברהם ברזיּלי
צודּק
eliyahu bekhor
טראמפ עוד ילחם נגד מדינת ישראל
בני כהן
חבורה של מנותקים
עמי טואיטו
חבורה של פחדנים אפסים זה מה שאתם העיקר הבאתם כוח אש מטורף לשם ולא עשיתם כלום ושום דבר
עוד נצטער על אוגנדה ... המדינה לא תשרוד עוד 50 שנה אתם יכולם לצטט אותי וזה יקרה אפילו הרבה יותר מהר.
לא רוצים שאיראן תשלוט בכלל בכלום אזור הדמדומים נהיה!!!!!!
האיראנים מסובבים את המטומטמים של טראמפ על קצה הזרת שלהם
האירנים אלופים במשה ומתן !מוכרים מגבת בתור שטיח
כנראה שקטאר שילשלה לחשבון הבנק הפרטי של טראמפלה כמה מליוני $$$$$$ ואז עם ריח הכסף הוא החליף את עורו ועוד מעט יצורף למקהלה של ״העולם המערבי״ המתאסלם ויצא נגד ישראל, איך אמרו חז״ל אם אין אני לי...מי לי? אולי זה יאחד אותנו ונהיה מאוחדים וחזקים!!!!!!
נכון.נצחנו במלחמה וחתמתם על הסכם כניעה.
תזכרו לדיראון עולם הסכם כניעה
אם אירן תפציץ בגרעין את ישראל היא תהיה מותקפת בגרעין מישראל וארהב ותימחק מהעולם
נוכל
עוד שבוע ינסו להוריד אותו ניראה מה יעשה
רוצים לחסל את ישראל וגם אותכם יה אהבלים
איראן. בת ברית של. אמריקה. תודה
מכר את ישאאל טראמפ הסכם גרוע
אתה זבל פח אשפה. נשיא חולה נפש סמרטטטט יגעל אין אמנה בך יפח
חיבוק דב על מלללא!! הרוע מנצח לא יאומן
אבל אנחנו לא מבינים מה הם רוצים דבר אחד כן מובן שהם עדיין מחפשים להשמיד אותנו ושום הסכם לא יעצור את זה
ידידות אמת בין טראמפ לאירן ,אנחנו כבר לא שם
אכלנו אותה חברים... ישראל בת חסות של ארה״ב מאז ומעולם... נראה את טראמפ על פוטין! יום עצוב לגמרי...
בגד בנו בושב
סתומים , חיים בהוליווד
זהו על כדורים קשים
צודּק
טראמפ עוד ילחם נגד מדינת ישראל
חבורה של מנותקים
חבורה של פחדנים אפסים זה מה שאתם העיקר הבאתם כוח אש מטורף לשם ולא עשיתם כלום ושום דבר