בן גביר חוגג 50 - והזמין את כל צמרת המשטרה; בנט הזהיר
85 תגובות
ה אחד ושמו אחד
עוד קדנציה והפעם נעיף את השמאל הארור והילדים שלהם מפה
רות ר
בנט כל דבר אני יעשה אני ישנה חרטא
רות ר
נבחר בצורה דמוקרטית
זכי קזאילה
בתקוה זו תהיה מסיבת הפרידה שלו. משלת הזדון
רק ביבי לכלא jo
הבן דביל לביטחון לאומי בן 50 והתנהגות של ילד קטן בגן
זורבה היווני
בעזרת השם...חגיגה אחרונה..
זורבה היווני
שרה שלחה עוגת ביסקוויטים חלומית בצורה של גרדום
שרון לוי
בנט, תזכיר לנו מי אתה?
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
אריה חמו
בנט אנחנו מזהירים ראש כרוב שנבחר לא יכול לאיים על שוטרים ליצן
אתי לוי
יום הולדת שמח, בן גביר, בריאות וכל טוב, עלה והצלח!
גדי שלסקי
בנט קשקשן, יהיר וחלול כמו דלעת.
משקיף מהצד לא ימני ולא שמאלי
שיחגוג ויתזז
אולי זו פעם אחרונה
זה מרחיק אנשים מהימין המתפוגג
דייייי לטפשות הפושעת
על מה הוא חוגג על שיא חדש בנרצחים
על אובן מוחלט של המשילות
לא הוא הבעייה אלא מי שמינה אותו
רק ביבי לכלא jo
ליצני השנה בראשות הבן דביל לביטחון לאומי 🤣🤣🤣
שלומית שלום
חליווה עשה לעצמו מסיבת פרישה עם 1,500 איש באמצע המלחמה ואף אחד לא אמר מילה
זורבה היווני הגיב/ה תגובה אחת
דניאל זמר
בנט.קודם.תהיה אתה נאמן לשבועת הלוחם לדגל.הלאום.לדגל צ.ה.ל.הערבים מחוץ לתחום רמאי שקרן גזלן נוכל.סטק מתהפך שרוף פוליטי.
Papamapa Morin
בנט קנאי שלא הוזמן וצודק בן גביר לא רוצה בסביבתו חרה
יעלה בן מאיר
אז לפי הגאון בנט, בן גביר לא אמור לחגוג! בן גביר אמור לשמור על האמהות המחנכות להרג הטמוע טוב במגזר! בן גביר אמור להכנס לכפרים אשר לא משתפים פעולה ואף מכים שוטרים! איזה גאון רץ לראשות הממשלה! אני רגועה...
מריו זלקינד
הצבעתם בנט》》 קיבלתם עבאס
גימי ימני ציוני
מה קשור הרציחות למסיבה של בן גביר זאת בעיה שמאלנית לא של בן גביר תתפוצצו ושימשיכו לחסל אחד את השני חיות שמאלנים וערבים זאת אותו מחלה שצריכה להיכחד מהמדינה
מנחם קוסלובסקי
בנט=פוטין
א ש
נראה אותו מפטר שופטים
מקס סבג
בנט מתנהג כאילו הוא ראש ממשלה שבענו מראש ממדלה שבטוח שהמדינה שלו..חייבים להחליף לכן בנט אינו ראוי להיות ראש ממשלה...בן גביר מצד שני מכשיל את שוטריו תעשה מסיבה לחברייך ו שפחתך.לא לשוטרים...
יוסף מרקוביץ
נפתול בנט הוא אבי אבות הנוכלים והרמאים .הברנש המסוכן ביותר למדינה. שיסתום את הגו'רה שלו .פירחח מגעיל
מוני גיל
מה הקריטריון? הנאמנות אלייך??
מוני גיל
לפי בנט חובה מיידית לפטר את מיארה שמעלה באמון הממונים וסרחה פוליטית את הייסמן לימון ואפק מרוחים בפוליטיקה לעומתית ואת עמית ובגצו המאוד מאוד פוליטיים שמעלו בחוק בצדק ביושרה ובהוגנות.
עוד קדנציה והפעם נעיף את השמאל הארור והילדים שלהם מפה
בנט כל דבר אני יעשה אני ישנה חרטא
נבחר בצורה דמוקרטית
בתקוה זו תהיה מסיבת הפרידה שלו. משלת הזדון
הבן דביל לביטחון לאומי בן 50 והתנהגות של ילד קטן בגן
בעזרת השם...חגיגה אחרונה..
שרה שלחה עוגת ביסקוויטים חלומית בצורה של גרדום
בנט, תזכיר לנו מי אתה?
בנט אנחנו מזהירים ראש כרוב שנבחר לא יכול לאיים על שוטרים ליצן
יום הולדת שמח, בן גביר, בריאות וכל טוב, עלה והצלח!
בנט קשקשן, יהיר וחלול כמו דלעת.
שיחגוג ויתזז אולי זו פעם אחרונה זה מרחיק אנשים מהימין המתפוגג דייייי לטפשות הפושעת על מה הוא חוגג על שיא חדש בנרצחים על אובן מוחלט של המשילות לא הוא הבעייה אלא מי שמינה אותו
ליצני השנה בראשות הבן דביל לביטחון לאומי 🤣🤣🤣
חליווה עשה לעצמו מסיבת פרישה עם 1,500 איש באמצע המלחמה ואף אחד לא אמר מילה
בנט.קודם.תהיה אתה נאמן לשבועת הלוחם לדגל.הלאום.לדגל צ.ה.ל.הערבים מחוץ לתחום רמאי שקרן גזלן נוכל.סטק מתהפך שרוף פוליטי.
בנט קנאי שלא הוזמן וצודק בן גביר לא רוצה בסביבתו חרה
אז לפי הגאון בנט, בן גביר לא אמור לחגוג! בן גביר אמור לשמור על האמהות המחנכות להרג הטמוע טוב במגזר! בן גביר אמור להכנס לכפרים אשר לא משתפים פעולה ואף מכים שוטרים! איזה גאון רץ לראשות הממשלה! אני רגועה...
הצבעתם בנט》》 קיבלתם עבאס
מה קשור הרציחות למסיבה של בן גביר זאת בעיה שמאלנית לא של בן גביר תתפוצצו ושימשיכו לחסל אחד את השני חיות שמאלנים וערבים זאת אותו מחלה שצריכה להיכחד מהמדינה
בנט=פוטין
נראה אותו מפטר שופטים
בנט מתנהג כאילו הוא ראש ממשלה שבענו מראש ממדלה שבטוח שהמדינה שלו..חייבים להחליף לכן בנט אינו ראוי להיות ראש ממשלה...בן גביר מצד שני מכשיל את שוטריו תעשה מסיבה לחברייך ו שפחתך.לא לשוטרים...
נפתול בנט הוא אבי אבות הנוכלים והרמאים .הברנש המסוכן ביותר למדינה. שיסתום את הגו'רה שלו .פירחח מגעיל
מה הקריטריון? הנאמנות אלייך??
לפי בנט חובה מיידית לפטר את מיארה שמעלה באמון הממונים וסרחה פוליטית את הייסמן לימון ואפק מרוחים בפוליטיקה לעומתית ואת עמית ובגצו המאוד מאוד פוליטיים שמעלו בחוק בצדק ביושרה ובהוגנות.