רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

בנט עולה למתקפה: "הקדנציה של נתניהו נפתחה במלחמת אחים"

icon-msg
79 תגובות
אהרון אברג׳ל
אהרון אברג׳ל

אתה האיש הכי ניבזה שיש תשמור על הפה שלך אתה לא מגיע לקצה הבוהן של ביבי תלך כפרה עליו

ריקי סיטון
ריקי סיטון

בנט לא נמאס לך בא להקיא ממך

1
יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

זה שמכנה עצמו "רק ביבי לכלא jo " הוא בנט הנוכל בתחפושת .

1
יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

אוי איזה ברנש מגעיל . הנחמה . לפי הסקרים האחרונים הנפתול הזה ייעלם מהמפה הפוליטית בבחירות הבאות . איזו בשורה משמחת .

1
שולמית חדד
שולמית חדד

קשוט עצמך תחילה

1
יוסי חורי
יוסי חורי

שתלך לכל הרוחות סכסכן ונקמן. אתה וכל חבר מרעיך אף אחד מכם לא יכול להכנס לנעליים של. נתניהו

2
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 ביבי00טים פחדנים לא בושה להודות שזה לא הניצחון המוחלט

אבי  הצדיק
אבי הצדיק

בנט עצם המילה שפתח בא סה אומר שאתה רוצה במלחמה הזאת נוכל כול דבר ביבי ביבי כמה טיפש אתה ולא יודע לדבר כמו ילד בושה בכיין איפה לפיד העצלן חחח שמשון ויובב

אחים לחשק
אחים לחשק

בנט חתיכת אפס פגר פוליטי נופל במנדטים

2
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 ביבי00טים פחדנים לא בושה להודות שלא ציפיתם לזה

תומך ביבי תומך ביבי
תומך ביבי תומך ביבי

אני ממש לא יודע איך יש לך את החוצפה להופיע ולהראות את הפנים שלך אחרי שהרסת 3 מפלגות ועכשיו גם את המוקיון שנתן לך במתנה את כספי מימון המפלגות וגם את הרסת אז טוב תעשה אם תודיע שאתה פורש ותיתן לאחרים לנסות כי לך אין סיכוי להגיע עם המוקיון ל7 חתיכת גנב קולות

1
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 ביבי00טים פחדנים לא בושה להודות שלא ציפיתם לזה

Judah 10
Judah 10

‏חי על כדורים והשני על שאכטות

3
זוהר לוי
זוהר לוי

לך תחפס מי ינענע אותך ...אולייי לפיד

1
רודף צדק
רודף צדק

בנט. במילה בובה על חוטים של קפלן

1
דעה אישית
דעה אישית

בנט היחיד שעושה כאן מלחמת אחים. "אחים ואחיות שלי " שת.וק

3
איציק בנאי
איציק בנאי

ניראה לי שאתה חולה שזקוק לטיפול ארוך סמרטוט ריצפה 🤣🤣🤣🤣🤣

3
סיגלית  גבאי
סיגלית גבאי

טרפה אחד היום שלך יבוא בקרוב אתה לא תנציח את ביבי שמאולני קיצוני

3
אילנה אזרזר
אילנה אזרזר

איש הרעל

3
צדק צדק
צדק צדק

חחח השפן השמנמן שכח לסגור תדלת הצטנן המסכן וקיבל אייזנקוט

3
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 ביבי00טים פחדנים לא בושה להודות שלא ציפיתם לזה

סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

את לא אתה השמאלנית הזאת צריכה חצי מטר לפה

2
יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

הברנש המגעיל בעולם .ניראה כמו שד .שיצא מהגו' רה .

3
יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

מי זה המגעיל בתמונה? דומה מאוד לנפתול הפירחח. הנוכל השנוא ביותר במדינה הגנב שגנב את הבחירות הקודמות עם 3 מנדטים . גנב בן גנב . נוכל בן נוכל למה לא זורק את הכיפה מהאבטיח שלו .? . .

3
GENERAL דובוב
GENERAL דובוב

מי כותב לאחים בשקר האילה את הנאומים הלובים שלהם?

3