בעקבות התיעוד של בן גביר: איטליה תזמן את השגריר הישראלי
21 תגובות
יוסי כהן
עוד מעט הערבים ישחטו גם אותכם איטלקים בלי שכל
Tom Brown
ישראל חייבת לזמן את השגריר האטלקי לשיחת נזיפה על כך שנתינים אטלקיים מפריעים ומחבלים במאמצי מלחמת ההשרדות של ישראל! אבל מי יעשה זאת? ביבי הפוסי או סער הסיסי? רק לבן גביר יש את האומץ והביצים לתת לעולם להבין שישראל היא הפסיקה להיות שק החבטות שלהם!!!
אורן כהן
מלוני תורידי את הפלטה כשאת מ וצ צת שלא תישרט לנו העטרה
גימי ימני ציוני
אחלה בן גביר תקע לכם אצבע בעין יאפסים אנטישמים המוסלמים הןלכים לבלוע אותכם
מארק שניידר
כל המדינות שהשתתפו במשטים לזמן את השגרירים שלהםולגרש אותם מישראל עם כל הנציגויות הדיפלומטיות שלהם. להזכיר להם שיש חוק עונש מוות למחבלים וכל מי שתומך בהם מי שמפליג שידע שלא ישאר בחיים
Bbbgg
מעולה צריך להכניס אותם לכה לשבוע כמו בסיביר רק מים ולחם ובול קליה בלי מקלחות יותר לא יהיו משטים רק כך לומדים
ab sc
נעלבת מכך שבית הדין בהאג מתייחס רק לסמוטריץ ועליך פסח ??
ab sc
בראבו בן גביר
Smack -~
זה טוב מאוד, כך עובר המסר החוצה.
כל מי שמנסה לפלוש מסיים כך.
אתי לוי
למה, הם לא באו להינפש פה, הם מזיקים ויש לעצור לחקור ולהעניש בחומרה, שלא ישובו לכאן!!
Smack -~
מדובר בפולשים.. צריך להתנהל מולם בהתאם.
מחיקת עזה צו השעה
היה צריך להטביע אותם בלב הים!!!
רומן פינחסוב
לכל דבר יש מטרה.
דודי בואצי
מצויין
הלכה לנו המדינה
תדאגו לארח אותו עם פסטה ופיצה קצת בורקסים יין טוב.... שמים עליכם 🖕
edi adi
כל הכבוד לבן גביר. צריך לנזוף גם באיטליה שנותנים לאנשים שלהם לצאת נגד החלטות מדינת ישראל . מי הם בכלל
עוד מעט הערבים ישחטו גם אותכם איטלקים בלי שכל
ישראל חייבת לזמן את השגריר האטלקי לשיחת נזיפה על כך שנתינים אטלקיים מפריעים ומחבלים במאמצי מלחמת ההשרדות של ישראל! אבל מי יעשה זאת? ביבי הפוסי או סער הסיסי? רק לבן גביר יש את האומץ והביצים לתת לעולם להבין שישראל היא הפסיקה להיות שק החבטות שלהם!!!
מלוני תורידי את הפלטה כשאת מ וצ צת שלא תישרט לנו העטרה
אחלה בן גביר תקע לכם אצבע בעין יאפסים אנטישמים המוסלמים הןלכים לבלוע אותכם
כל המדינות שהשתתפו במשטים לזמן את השגרירים שלהםולגרש אותם מישראל עם כל הנציגויות הדיפלומטיות שלהם. להזכיר להם שיש חוק עונש מוות למחבלים וכל מי שתומך בהם מי שמפליג שידע שלא ישאר בחיים
מעולה צריך להכניס אותם לכה לשבוע כמו בסיביר רק מים ולחם ובול קליה בלי מקלחות יותר לא יהיו משטים רק כך לומדים
נעלבת מכך שבית הדין בהאג מתייחס רק לסמוטריץ ועליך פסח ??
בראבו בן גביר
זה טוב מאוד, כך עובר המסר החוצה. כל מי שמנסה לפלוש מסיים כך.
למה, הם לא באו להינפש פה, הם מזיקים ויש לעצור לחקור ולהעניש בחומרה, שלא ישובו לכאן!!
מדובר בפולשים.. צריך להתנהל מולם בהתאם.
היה צריך להטביע אותם בלב הים!!!
לכל דבר יש מטרה.
מצויין
תדאגו לארח אותו עם פסטה ופיצה קצת בורקסים יין טוב.... שמים עליכם 🖕
כל הכבוד לבן גביר. צריך לנזוף גם באיטליה שנותנים לאנשים שלהם לצאת נגד החלטות מדינת ישראל . מי הם בכלל
מטומטם למה להשויץ בכך .
לא להתייחס לרעשי רקע
עוד אהבל
אחלה בן גביר 👌👏👏👏
בצדק .כמה מטומטם יכול להיות שר בממשלת ישראל