רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ליאת רון, פרשנית כלכלית
ליאת רון, פרשנית כלכלית

בריונים בני שש: "עשו לבן שלי לינץ' בצהרון"

icon-msg
28 תגובות
אורלי צאיג
אורלי צאיג

להבין שילדים שחווים אלימות, מלחמה, אזעקות, מתפרצים. אמורים ללמד אותם יום יום איך מתמודדים עם המציאות הזו שגדלו אליה. מחכים להתפרצויות של זעם. משעים במקום לפתור את המקרים אחד לאחד וללמד סובלנות. כן, ילדים שהיכו חבר דואגים לו, לשלומו במשך כמה ימים. גישור

מיקו 🦺
מיקו 🦺

כל גן חילוני לא בטוח שתזכו לראות את הילד שלכם שלם

מיקו 🦺
מיקו 🦺

הלוואי והיו מבינים את זה גם על הנוער בני ה14 15 16 איפה צריך להכניס אותם עד שירקבו

מאיר אדרי
מאיר אדרי

כי הסייעות לא מיתערבות

יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

העברינים האמיתיים הם ההורים הביריונים שככה גידלו את הילדים .כניראה שבבית יש טרור אלים מצד ההורים . בית עם הרבה אלימות .

אליאב ש
אליאב ש

את החוק לידיים בלבד !!!

בעד הרפורמה  נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות

לתבוע את הגננת והסייעות שלא לקחו אחריות איפוה הם בזמן כזה צריכים לשמור על הילדים בצהרון בושה חברות אחריות כל האלימות של סייעות גננות נהייה טרנד מגיפה מחלה מדבקת השם ישמור שלא נדע צריך להביא לכל גן מעון מצלמה מאבטח שיפקח

1
פלוני אלמוני
פלוני אלמוני

לתבוע את ההורים וצוות הגן

1
א
א

מתיחות שיא לקראת חידוש לחימה!! לכל הפרטים ודיווחים ללא צנזורה הצטרפו עכשיו ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק     נ -ט -ו    ח- ד -ש -ו- ת    ב- ט- ל- ג-

שילה שש
שילה שש

לסגור מיד.לפטר את כל הצוות!

1
שילה שש
שילה שש

לסגור את הצהרו ןולפטר את כל נשות הצוות

2
מזל אלגריסי
מזל אלגריסי

יש טרנד חדש גננות וסייעות מקבלות כסף חינם בלי לעשות כלום ושום דבר וזה לא משנה בן כמה הילד או הילדה

3
יפה צוברי
יפה צוברי

צריך לסגור גן כזה זה אלימות נוראית

4
יפה צוברי
יפה צוברי

לינץ כזה איפה היו הגננת והסייעות אין סיכוי שאף אחד לא ראה לינץ כזה ולא הפרידו אותו בזמן מקות צריך לחקור את העובדות בגן

4
נוני נוני
נוני נוני

אז לא הבנתי. על שבירת צלחת וטיפוס,גדר משעים וזה בסדר? שההורים ישלמו על זה ביוקר! לצערי היום מחנכים להיות אלימים כחלק ממנגנון הגנה עצמית. צריך ללמד ילדים לברוח מסיטואציות

2
משנ
משנ

הורים חולרות איזה חינוך בוודאי בבית עוברים אלימות או שרואים שאבא מכה את אמא

3
חנה שירי
חנה שירי

איפה ההורים שלהם לעזאזל חלאות

2
חליבה החולב המודאג
חליבה החולב המודאג

הבן שלי יעשה שנה בבית כבר עדיף

3
תמי בן דוד
תמי בן דוד

טינופות של הורים

3
Nik Zipo
Nik Zipo

שנה שמלך המשיח בא פני הדור כפני הכלב

2
דרכו של אהרון
דרכו של אהרון

מזעזע אין לי מילה אחרת

4
ערן הרץ
ערן הרץ

מחליא. ההורים והילדים צריכים בירור והשעייה מיידית וטיפול פסיכולוגי. ואיפה הגננת ןהסייעות פה?

4
אתי לוי
אתי לוי

ללכת למשטרה ולהתלונן על הילדים האלימים, לדרוש משוטר להגיע לגן לתת מסר מאיים על ילדים אלימים.

5
שילה שש
שילה שש הגיב/ה תגובה אחת
איתי המאירי
איתי המאירי

אני רק שאלה מה היית עושה אם אחד מהילדים התוקפים היה הבן שלך? רק אחרי שהיה לך ברור מה היית עושה כהורה לילד תוקפן ארצה לשמוע תגובתך. והכי רל. להגיד שהבן שלך איננו תוקפן

1
שקשוקה שקשוקה
שקשוקה שקשוקה

ב י ב י ס ט י ם מה הפלא?

צדק צדק
צדק צדק הגיב/ה תגובה אחת