racheal gayagoלא הבנתי פה איפה הפסקת האש? חיילים נהרגים לנו, אזעקות בצפון. למי משקרים? לעצמינו? מוטי אשקלוני הגיב/ה תגובה אחת
זורבה היוונימציע שביבי ושרה וכל חברי הממשלה יעברו להתגורר לשבוע אחד לגבול הצפון. זה יעשה להם ולנו רק טוב. נעטוף אותם ברשת יונים משובחת להגנה בפני רחפנים
רק ביבי לכלא joזה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣הצג את כל 3 התגובות
אחלה הפסקת אש , רק ביבי יודע לעשות כאלה ......ככה עשה 20 שנה בעזה עם חמאס .
חלאס עם ההפרה!!! איזה הסכם??? מממשלה כושלת!!!
לא הבנתי פה איפה הפסקת האש? חיילים נהרגים לנו, אזעקות בצפון. למי משקרים? לעצמינו?
מציע שביבי ושרה וכל חברי הממשלה יעברו להתגורר לשבוע אחד לגבול הצפון. זה יעשה להם ולנו רק טוב. נעטוף אותם ברשת יונים משובחת להגנה בפני רחפנים
אטום לסגור הסיפור
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣