רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

עידן קוולר - כתב מדיני
עידן קוולר - כתב מדיני

דיווחים ראשונים על ירי שנשמע בסביבת הבית הלבן

icon-msg
9 תגובות
א
א

לכל הפרטים ודיווחים ללא צנזורה הצטרפו עכשיו ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק     נ -ט -ו    ח- ד -ש -ו- ת    ב- ט- ל- ג-

יהוקמץ בן פסיק
יהוקמץ בן פסיק

ץףהאירנים נחשים. הם יעשו הכל שטראמפ לא יעשה כלום ואז הם עוד יתקפו את ארה"ב ישירות. אק אז משהו בארה"ב יתעורר. מה יהיה? ה' יודע

בום בום
בום בום

חחחחחחחח מה הוא חשב זה משחק ילדים הגמור הזה התחיל איתם במלחמה ולא רוצה לסיים את זה 😂😂😂

בעד הרפורמה  נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות

טראפ פוסל ךכבף למיליארדים ולאחוזות שייש באירן ובעןד ארצות שייש בידי משמרות המהפכה והמישטר האירני טראפ חושב על ביזניז ויצא פתי מאמין ואירן מתכננת תקיפה יש לאירן אגו ומצליחים יפה מאוד לסובב את טראפ שנהיה שפן ולשלוח שליחים לשכנע את טראפ בודקים דופק

2
בום בום
בום בום

טראמפ הפחדן תתחיל לתקוף כבר עושה ממך בדיחה

בעד הרפורמה  נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות

לא יהיה הסכם עם אירן זה רק למראית עין אירן רק מתחמשת מתחזקת ומתכננת את המלחמה משמרות המהפכה. לא פרייארים הם רק נהנים מהתמשכות ההסכם בנתיים מבזבזים זמן יקר בכוונה ליצר טילים להתחמש ולהתמגן טראפ יצא ליצן מול ראש הנחש אירן שיודעת יפה מאוד לסובב את טראפ

2
שרה סמוכה
שרה סמוכה

כנראה לא אוהבים את ההסכם המתגבש חחח

2
רחל מנדל
רחל מנדל

נו מה עכשיו עוד כתבה שפורסמה כדי לטמטם אותנו

1
יהוקמץ בן פסיק
יהוקמץ בן פסיק

אין שם רגע דל

1