הם כנראה רדומים לגמרי... הסתות לרצח נשמעות בעיקר בערוצים 12 ו13...
יוסף מרקוביץ
ערוץ 14 . תהיו חזקים רוב רובו של העם צופה בערוץ 14 . לא פותחים את ערוצי התבהלה ערוצים 11 .12 .13
שלומי סלחון
מי שרוצה לקבל תמונה אמיתית להכיר את תושבי עזה מוזמן לבקר באנדרטאות לזכר הנירצחים בעוטף מהשבעה באוקטובר אם יש עדיים ספק למישהו
אבי הצדיק
אין חפים מפשע בעזה הילדים שנולדו שם לפני ערים שנה הם המחבלים של היום והילדים שנולדו שם היום הם המחבלים של עוד עשרים שנה כול ילד שם גדל על שנאה הם מביאים ילדים לא לחינוך למוו ת
אבי הצדיק
ובערוצי השמאל אומרים שאנחנו רוצחי עם אז ערוץ 14 רוצה שעול עזה תחרב ואני אומר שכול המוסךמים בעולם יעלמו ושיקחו איתם את כול השמולנים בעולם
רק ביבי לכלא jo
ערוץ 14 זה ערוץ התבהלה והתרעלה רק רעל משדרים
Shiran Levy
זה בסדר זה רק אומר שהם עושים את העבודה כמו שצריך לעומת ערוצי התרעלה תבהלה ערוצי 11 12 13
אילנה אזרזר
תראו מי מדברים? המדינה שהאנטישמיות עמוק בתוכה.תאכלו את הלב,רק ערוץ 14.
Horia Mendel
לכל צרפת כן את כל עזה וכל העזתים מוות ביריות מוות במחלות מוות בתליה מוות בכל צורה ושגם
רק ביבי לכלא jo
זה ערוץ של ביבי00טים טיפשים ומהונדסים
יהודית מור
אני בלשון עדינה לא אוהדת את ערוץ 14 אבל בכל הנוגע לעזה הם צודקים אין חפים מפשע אין רחמים ואסור לשכוח ולסלוח וכל אותם ארגוני שמאל קיצוניים יפי נפש נראה אותם מה יגידו אם אחד מבני משפחתם יהיה קורבן טרור מזיקים למדינה בחוץ וגם לשמאל השפוי הציוני במדינה
אחת שיודעת
בדבר אחד ערוץ 14 צודקים... אין בעזה חפים מפשע ולעולם לא יהיו
AVI AVI
ערוץ 14 זה ערוץ של מחבלים במדינה
יוסי אתגר
אוטו אנטישמים שכואב להם שיש ערוץ שפועל למען המדינה אבל לא כואב להם שהם מרחמים על רוצחים שטבחו ב-7/10 יהודים.
יובל אלף
למי איכפת מהצרפתים...וממערכת ח"מל העלובה
רחל שמש
מקרון תחפש מי שינע ע אותך כלב חלאה
שרון משה
נשמע שלצרםתים ממש ממשמשעמם
אפרת בן שושן
נו מה הבעיה עם זה אין חפים מפשע בעזה
שלו מי בן סעדון
חחחח תלכו לישון
xDarKilleRx
צרפת לא מעניינת
אייל לוי
עוד פרובוקציה של השמאל
חיה שרית
זה הרעל שהשמאל משדר ערוץ 14 זה הערוץ הכי טוב שיש במדינת ישראל תמשיכו בכל הכח עם ישראל חי....💙🇮🇱💙
שומר אני
אין סוף לטרללת!!!! אין על ערוץ 14!!!! כמה טוב שהם קיימים!!!!!
eve co
😂😂😂😂😂😂😂😂😂מי זה מקרון ? חוטף מכות מאישה זה בא עלינו ???? מקרון הפחחח של אשפה צרפתי מלוכלך
זה מה שהשמאל בארץ מעביר להם
הם כנראה רדומים לגמרי... הסתות לרצח נשמעות בעיקר בערוצים 12 ו13...
ערוץ 14 . תהיו חזקים רוב רובו של העם צופה בערוץ 14 . לא פותחים את ערוצי התבהלה ערוצים 11 .12 .13
מי שרוצה לקבל תמונה אמיתית להכיר את תושבי עזה מוזמן לבקר באנדרטאות לזכר הנירצחים בעוטף מהשבעה באוקטובר אם יש עדיים ספק למישהו
אין חפים מפשע בעזה הילדים שנולדו שם לפני ערים שנה הם המחבלים של היום והילדים שנולדו שם היום הם המחבלים של עוד עשרים שנה כול ילד שם גדל על שנאה הם מביאים ילדים לא לחינוך למוו ת
ובערוצי השמאל אומרים שאנחנו רוצחי עם אז ערוץ 14 רוצה שעול עזה תחרב ואני אומר שכול המוסךמים בעולם יעלמו ושיקחו איתם את כול השמולנים בעולם
ערוץ 14 זה ערוץ התבהלה והתרעלה רק רעל משדרים
זה בסדר זה רק אומר שהם עושים את העבודה כמו שצריך לעומת ערוצי התרעלה תבהלה ערוצי 11 12 13
תראו מי מדברים? המדינה שהאנטישמיות עמוק בתוכה.תאכלו את הלב,רק ערוץ 14.
לכל צרפת כן את כל עזה וכל העזתים מוות ביריות מוות במחלות מוות בתליה מוות בכל צורה ושגם
זה ערוץ של ביבי00טים טיפשים ומהונדסים
אני בלשון עדינה לא אוהדת את ערוץ 14 אבל בכל הנוגע לעזה הם צודקים אין חפים מפשע אין רחמים ואסור לשכוח ולסלוח וכל אותם ארגוני שמאל קיצוניים יפי נפש נראה אותם מה יגידו אם אחד מבני משפחתם יהיה קורבן טרור מזיקים למדינה בחוץ וגם לשמאל השפוי הציוני במדינה
בדבר אחד ערוץ 14 צודקים... אין בעזה חפים מפשע ולעולם לא יהיו
ערוץ 14 זה ערוץ של מחבלים במדינה
אוטו אנטישמים שכואב להם שיש ערוץ שפועל למען המדינה אבל לא כואב להם שהם מרחמים על רוצחים שטבחו ב-7/10 יהודים.
למי איכפת מהצרפתים...וממערכת ח"מל העלובה
מקרון תחפש מי שינע ע אותך כלב חלאה
נשמע שלצרםתים ממש ממשמשעמם
נו מה הבעיה עם זה אין חפים מפשע בעזה
חחחח תלכו לישון
צרפת לא מעניינת
עוד פרובוקציה של השמאל
זה הרעל שהשמאל משדר ערוץ 14 זה הערוץ הכי טוב שיש במדינת ישראל תמשיכו בכל הכח עם ישראל חי....💙🇮🇱💙
אין סוף לטרללת!!!! אין על ערוץ 14!!!! כמה טוב שהם קיימים!!!!!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂מי זה מקרון ? חוטף מכות מאישה זה בא עלינו ???? מקרון הפחחח של אשפה צרפתי מלוכלך