רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

דיווח בצרפת: ערוץ 14 בישראל מואשם בהסתה לרצח עם

icon-msg
36 תגובות
רות ר
רות ר

זה מה שהשמאל בארץ מעביר להם

ירון צ
ירון צ

הם כנראה רדומים לגמרי... הסתות לרצח נשמעות בעיקר בערוצים 12 ו13...

יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

ערוץ 14 . תהיו חזקים רוב רובו של העם צופה בערוץ 14 . לא פותחים את ערוצי התבהלה ערוצים 11 .12 .13

שלומי סלחון
שלומי סלחון

מי שרוצה לקבל תמונה אמיתית להכיר את תושבי עזה מוזמן לבקר באנדרטאות לזכר הנירצחים בעוטף מהשבעה באוקטובר אם יש עדיים ספק למישהו

אבי  הצדיק
אבי הצדיק

אין חפים מפשע בעזה הילדים שנולדו שם לפני ערים שנה הם המחבלים של היום והילדים שנולדו שם היום הם המחבלים של עוד עשרים שנה כול ילד שם גדל על שנאה הם מביאים ילדים לא לחינוך למוו ת

אבי  הצדיק
אבי הצדיק

ובערוצי השמאל אומרים שאנחנו רוצחי עם אז ערוץ 14 רוצה שעול עזה תחרב ואני אומר שכול המוסךמים בעולם יעלמו ושיקחו איתם את כול השמולנים בעולם

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ערוץ 14 זה ערוץ התבהלה והתרעלה רק רעל משדרים

Shiran Levy
Shiran Levy

זה בסדר זה רק אומר שהם עושים את העבודה כמו שצריך לעומת ערוצי התרעלה תבהלה ערוצי 11 12 13

1
אילנה אזרזר
אילנה אזרזר

תראו מי מדברים? המדינה שהאנטישמיות עמוק בתוכה.תאכלו את הלב,רק ערוץ 14.

1
Horia Mendel
Horia Mendel

לכל צרפת כן את כל עזה וכל העזתים מוות ביריות מוות במחלות מוות בתליה מוות בכל צורה ושגם

1
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ערוץ של ביבי00טים טיפשים ומהונדסים

1
יהודית מור
יהודית מור

אני בלשון עדינה לא אוהדת את ערוץ 14 אבל בכל הנוגע לעזה הם צודקים אין חפים מפשע אין רחמים ואסור לשכוח ולסלוח וכל אותם ארגוני שמאל קיצוניים יפי נפש נראה אותם מה יגידו אם אחד מבני משפחתם יהיה קורבן טרור מזיקים למדינה בחוץ וגם לשמאל השפוי הציוני במדינה

אחת שיודעת
אחת שיודעת

בדבר אחד ערוץ 14 צודקים... אין בעזה חפים מפשע ולעולם לא יהיו

3
AVI AVI
AVI AVI

ערוץ 14 זה ערוץ של מחבלים במדינה

3
יוסי אתגר
יוסי אתגר

אוטו אנטישמים שכואב להם שיש ערוץ שפועל למען המדינה אבל לא כואב להם שהם מרחמים על רוצחים שטבחו ב-7/10 יהודים.

1
יובל אלף
יובל אלף

למי איכפת מהצרפתים...וממערכת ח"מל העלובה

3
רחל שמש
רחל שמש

מקרון תחפש מי שינע ע אותך כלב חלאה

3
שרון משה
שרון משה

נשמע שלצרםתים ממש ממשמשעמם

1
אפרת בן שושן
אפרת בן שושן

נו מה הבעיה עם זה אין חפים מפשע בעזה

4
שלו מי בן סעדון
שלו מי בן סעדון

חחחח תלכו לישון

2
xDarKilleRx
xDarKilleRx

צרפת לא מעניינת

2
אייל לוי
אייל לוי

עוד פרובוקציה של השמאל

4
חיה שרית
חיה שרית

זה הרעל שהשמאל משדר ערוץ 14 זה הערוץ הכי טוב שיש במדינת ישראל תמשיכו בכל הכח עם ישראל חי....💙🇮🇱💙

5
שומר אני
שומר אני

אין סוף לטרללת!!!! אין על ערוץ 14!!!! כמה טוב שהם קיימים!!!!!

5
eve co
eve co

😂😂😂😂😂😂😂😂😂מי זה מקרון ? חוטף מכות מאישה זה בא עלינו ???? מקרון הפחחח של אשפה צרפתי מלוכלך

5